אטרקציות ילדים ליום גשום

לונדון היא לא בדיוק מקום צפוי מבחינת מזג אוויר. גם אם הגעתם באמצע אוגוסט עלול לתפוס אתכם מבול, אבל זה ממש לא אומר שצריך להישאר עם הילדים בבית המלון.

מרבית המקומות שהוזכרו בכתבת אטרקציות לילדים בלונדון הן מקורות, אך למקרה שכבר עברתם בכולן או שמתחשק לכם משהו קצת יותר מקורי, הנה כמה המלצות:

מתחמי יצירה ואומנות לילדים

Pottery Café

בזמן שאתם תשבו לשתות קפה במסעדה הקטנה, הילדים יכינו כוס קפה אישית משלהם. זהו מתחם יצירה מקסים אשר בו הם יכולים לבחור לקשט כלי חרס בכל דרך שיבחרו: לצבוע, לצייר להדביק קישוטים ועוד המון אפשרויות אחרות. הצבעים כולם על בסיס מים ולכן, בטוחים לשימוש לחלוטין והם גם נשטפים בקלות, למקרה שהילדים עברו מהחרס אל החולצה. לאחר הפעילות, החרס נכנס לתנור ויוצא מוכן ביום למחרת, כך שכדאי להערך להגיע שוב לאסוף אותו. כדאי להזמין מקום מראש דרך האתר או בטלפון.

אתר: pottery-cafe.com; כתובת: 735 Fulham Roa; שעות פתיחה: שני 18:00-11:00, שלישי-שבת 18:00-10:00 ובראשון 17:00-11:00

 Izzy Jones

מתחם יצירה לילדים בכל הגילאים. כאן הם יכולים לקשקש על קנבס, להטביע ידיים בחימר, לצבוע כלי קרמיקה ובעצם לעשות הרבה לכלוך מסביב. היתרון של המקום הוא שאין צורך להזמין מקום מראש: מגיעים, קונים את הפריט שאנו עתידים לקשט ומכאן הילדים חופשיים לעשות שימוש בכל הצבעים והחומרים בסדנה. ההורים מוזמנים לשבת לקפה בפינת המנוחה הנעימה במקום.

אתר: izzyjones.co.uk; כתובת: 348 Kilburn Lane, W9 3EF; שעות פתיחה: שני-שבת 18:00-10:00

moneybank_W__5476
פעילות שילדים יאהבו (קרדיט: Pottery Café)

תיאטראות מיוחדים לילדים

הצגות לילדים בלונדון מתקיימות מידי יום בווסט אנד ועליהן תוכלו לקרוא עוד בכתבה הזו, אך מלבדם ישנם תאטראות מיוחדים לגילאים הרכים ואלו הם השניים המומלצים ביותר:

Puppet Theatre Barge

מידי יום, על סירה השטה בנהר, עולה הצגת מריונטות מלהיבה, מצחיקה ומבדרת לילדים. זהו תאטרון בובות מקצועי לכל דבר, אשר הוקם עוד לפני 30 שנה וממשיך לפעול כמעט ברציפות ברחבי העיר ואף מחוצה לה. ההצגות שואבות השראה מסיפורי ילדים מוכרים, כמו גם מדרמות מורכבות (כמו אלו של שייקספיר) המעובדות בכדי להתאים לגילאים צעירים. בהחלט חוויה מרתקת ומהנה לכל המשפחה, אשר בה ביקרו אפילו אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט וששת ילדיהם במהלך ביקורם האחרון בעיר. בחודשים אוקטובר-יולי פועל התאטרון במתחם Little Venice (מיקוד: W9 2PF) ובחודשים אוגוסט-ספטמבר באזור Richmond (מיקוד: TW10 6UT). ישנם 50 מקומות ישיבה בלבד ולכן, מומלץ להזמין מקום מראש.

אתר: www.puppetbarge.com; טלפון: 44-20-7249-6876

The Little Angel Theatre

תיאטרון בובות הממוקם באזור אנג'ל עליו תוכלו לקרוא בכתבה זו. ההצגות בתאטרון הן מן המושקעות ביותר מבחינת תפאורה: היא מתחלפת וזזה ונבנים עבורה אביזרים עצומים ובובות ענק שילהיבו את הילדים. ההצגות אינטראקטיביות ונועדו לשלב את הקהל  בעלילה, אך היתרון של המקום הוא ההתאמה של האירוע לגילאים ספציפיים וההקפדה שרק אלו יהיו בקהל. כך, אין חשש להפרעות מילדים גדולים או קטנים מידי שהלך ההצגה עלול לשעמם אותם. במקום מתקיימים גם קורסים וסדנאות אשר ילמדו את הילדים כיצד לבנות ולהפעיל תאטרון בובות משלהם.

אתר: www.littleangeltheatre.com ; כתובת: 14 Dagmar Passage; שעות פתיחה: התעדכנו באתר על מועד ההצגה המתאים לגילאי הילדים שלכם.

Bargeexterior
אין כמו לראות הצגה על המים (קרדיט: Puppet Theatre Barge)

מתחמי שעשועים מקורים

Eddie Catz

לילדים קטנים, בגילאי 5-2 זהו המתחם המועדף עם המון פעילויות, כגון: סדנאות יצירה, פינת קריאה, בריכת כדורים ואפילו אזור מיוחד ובו הם מוזמנים להתחפש ולהתגנדר עם מגוון אביזרים ותחפושות. לילדים עד גיל 10 ישנו מתחם אינטראקטיבי עם משחקי וידאו, שולחן פוזבול, הוקי שולחן והמבוגרים, יכולים ליהנות מכוס קפה, עוגה ואינטרנט חופשי.

אתר: www.eddiecatz.com; כתובת: יש שלושה מרכזים, האחד ב-Putny, השני ב-Wimbledon והשלישי ב-Newbury; שעות פתיחה: כל יום 18:00-10:00

Bramley's Big Adventure

מתחם פעילות לילדים ובו האטרקציה המרכזית היא מתקן שעשועים עצום המשלב גשרים, מגלשות, נדנדות ובריכת כדורים, וגם אזור עם מתקנים רכים לילדים מתחת לגיל 5. מקום נהדר שבו הם יכירו חברים חדשים וישחקו יחד, בלי הגבלת זמן. הפעלות עם בובות ענק ושחקנים, גם הן מתקיימות כמעט בכל שעה.

אתר: www.bramleysbig.co.uk; כתובת: 136 Bramley Rd  W10 6SR; שעות פתיחה: כל יום 18:00-10:00

פארק הפרפרים

אומנם הוא ממוקם כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר, אך זהו אחד המקומות המיוחדים ביותר, שגם מבוגרים ייהנו ממנו מאוד. פארק הפרפרים הוא למעשה בית גידול ובו ניתן לראות פרפרים, זוחלים וחרקים במצבם הטבעי. המטרה של הפרויקט היא להכיר לציבור את מחזור חייו של הפרפר ולכן, מתקיימות כאן גם הרצאות וסדנאות המיועדות לילדים. הגנים הפסטוראליים גם הם אטרקציה מדהימה בפני עצמם, אך כזו המתאימה יותר ליום שמשי. במקום תמצאו גם פעילויות נוספות כמו מתקני טיפוס, מתחמים אינטראקטיביים ומרכז מחקר מפותח.

שימו לב כי המקום פתוח רק בין 28 במרץ ועד 4 בנובמבר.
אתר: www.butterflyworldproject.com
כתובת: Miriam Lane, Off Noke Lane St. Albans, Hertfordshire AL2 3NY

wildflower-meadow
השדות הפורחים מושכים אליהם את כל סוגי הפרפרים (קרדיט: butterflyworldproject)

ולסיום – למה שלא תלכו לראות הצגה? אומנם, מחזות הזמר של לונדון אינם מתאימים לילדים שאינם דוברים אנגלית, אך בסוף הכתבה הזו תמצאו גם המלצות לתיאטראות מיוחדים לילדים.

טיפ קטן לסיום: לילדים קטנים ופעוטות כדאי להביא אתכם בגדים להחלפה כי רוב הפעילויות ילכלכו להם את הבגדים

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

קרדיט תמונה ראשית:  rutty

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

7 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

לפני הכריסמס – מה מומלץ לעשות עם 4 ילדים ( 7,6,3,1) מה פתוח ?

הי האתר מקסים ומלא אינפורמציה
אם אני מגיע זוג + 2 ילדים מתחת לגיל 11 האם שני כרטיסי טרוולכארד לי ולאישתי + הוואצרים של 2+1 זה מספק לנו ולילדים?

תודה שמצאתם לנו עוד כמה דרכים להעסיק את הילדים בחופשת הקיץ :)

Times are chgniang for the better if I can get this online!

כתבה נפלאה! אפילו כמישהי שגרה כאן כבר שנים לא ידעתי על חלק מהמקומות. אקח את הילדים בסופ"ש הבא, תודה רבה!

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...