אטרקציות ליום חמים

הטמפרטורות עולות והשמש מפציעה לעיתים יותר קרובות, אז כנראה שהקיץ כבר כאן. הנה כמה רעיונות להעביר יום חמים בלונדון

 

אחרי חודשים של חורף קשה, סופות שלגים ואינספור ימי גשם, לונדון סוף סוף מתחילה להרגיש את השינוי באוויר. השמש מחייכת אל העיר ואנשיה, שסבלו משכבות הבגדים, הצעיפים והכפפות, מאווררים לכמה שעות את המכנסיים הקצרים וממלאים את הרחובות. לכבוד התקופה הכי יפה בשנה, ריכזנו עבורכם בכתבה הבאה כמה אופציות נהדרות לבילוי יום קייצי.

avalon-1-10
פאב עם חצר – הבחירה המקומית ליום שמשי

מחלקת גנים ונוף

אביב בלונדון הוא בדיוק הזמן לצאת לחקור את הטבע המדהים של העיר. עשרות הגנים והפארקים מתהדרים בשבילי הליכה מקסימים, אטרקציות משלהם כמו מתחם בוטני או פינות ליטוף וכמובן, מתקני שעשועים מאתגרים ומהנים לילדים. קחו אתכם "צידה לדרך", כמה כריכים ושתייה, ותפרגנו לעצמכם כמה שעות של שקט וציוץ ציפורים. אופציה נוספת למשפחות, אך גם ליחידים וזוגות, היא ה– WWT London Wetland Centreשמורת טבע יפהפה ובה חיים זה לצד זה אלפי ציפורים, ברווזים וברבורים, עופות טרף ודו-חיים. קרבתה למרכז העיר, הפכה אותה לבילוי מועדף בחיק הטבע (10% הנחה אם תזמינו מראש דרך האתר שלהם). אם אתם במצב רוח דווקא להתרחק מעט מן ההמולה של העיר הסואנת, צאו לטיול של כמה שעות בכפרים והעיירות הקטנות מסביב ללונדון. כאן נמצאים מסלולי הליכה מדהימים שייקחו אתכם למסע מרתק בין נחלים ואגמים, יערות ושדות פורחים ואפילו כמה טירות עתיקות. בכתבה שלי לעכבר עולם, מספר מסלולים מרתקים במרחק של עד שעה נסיעה ממרכז העיר.

Wildside_CallumWinton
האגמים של שמורת Wetland (קרדיט: Jamie Wyver)

לחוות את העיר קצת אחרת

היא אומנם לא אמסטרדם, אבל גם לונדון נחשבת לעיר ידידותית לאופניים בזכות שבילים מוסדרים בצדי הכביש והעובדה שהיא יחסית שטוחה ונוחה לנסיעה. טיול אופנים ברחבי לונדון, הוא עוד דרך נהדרת להעביר יום אביב שמשי ולחוש את העיר, באופן שנסיעה ברכבת התחתית קצת מפספסת. שתי האפשרויות המועדפות הן לצאת לסיור בקבוצה מאורגנת או לשכור אופניים מאחת ממאות התחנות הפזורות בעיר ולחקור את העיר בעצמכם. אם בחרתם להצטרף לקבוצה, אלו הן חברות הסיורים המומלצות: Fat Tire, London bicycle tour company, Cycle tour of London. כולן, מוציאות מידי יום סיורים ליחידים או משפחות, בדרגות קושי שונות. אם החלטתם לקחת אופניים בעצמכם, גשו לאחת התחנות של Barclays Bike ושכרו בקלות ומכל מקום בעיר, זוג אופניים או יותר בעלות מינימאלית (למפת התחנות לחצו כאן ולהסבר מפורט, כולל מחירים, הציצו בכתבת הטיפים שלנו). אחד המסלולים האהובים ביותר הוא זה המקביל לנהר התמזה וממנו ניתן גם להשקיף אל כמה מהאטרקציות המרכזיות של העיר: למפה מסודרת של המסלול, לחצו כאן ולרשימה מסודרת של המונומנטים הידועים שתפגשו בדרך, לחצו כאן.

3380_bike-tour
לראות את העיר מזוית אחרת

אטרקציה פופולארית נוספת בחודשי האביב היא שיט רגוע על גבי אחד מבתי הסירות של תעלת ריג'נט. תוכלו לשכור סירה ולהשיטה בעצמכם או לבקש מהקפטן שיצטרף וייקח אתכם בעצמו. אם אתם במצב רוח אתגרי, שיט קייקים על התמזה הוא חוויה מדהימה והזדמנות לראות את לונדון מזווית קצת אחרת. כל מי שיודע לשחות מוזמן להצטרף לקבוצה שיוצאת מידי יום בליווי מדריך מקצועי שגם יספק הסברים מלומדים על האטרקציות שתראו בדרך.

paddle branded new (2)
התמזה ביום חמים

מעבר העונות מביא אתו גם הזדמנות למסע קניות משתלם במיוחד. החנויות והבוטיקים מנסים "להיפטר" מעודפי החורף לקראת קולקציית האביב החדשה ומורידים מחירים בעשרות אחוזים. כדאי להגיע לרחוב אוקספורד או לקניוני הענק כמו Westfield או Selfridges במרכז העיר, אשר מרכזים מאות חנויות ורשתות אופנה מוכרות, היוצאות במבצעי אביב משתלמים ובהנחות משמעותיות.

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

2 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

שלום רב,

הקישור למסלו הרכיבה לאורך התמזה אינו עובד.
האם ניתן לקבל קישור אחר?

תודה

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...