איך להגיע משדה התעופה ללונדון

איך מגיעים משדה התעופה למרכז העיר לונדון – זו כנראה השאלה הכי נפוצה בקרב תיירים. בכתבה הבאה – כל המידע

 

אחרי שהבנתם איך להגיע – הכנסו לכתבת הטיפים הראשית ושם תמצאו את כ-ל מה שצריך לדעת על לונדון.

מסביב ללונדון יש 5 שדות תעופה ומרכז העיר מתפרס על פני עשרות קילומטרים. לכן, מומלץ להשתמש במפות Google כדי למצוא את הדרך הכי טובה להגיע ליעד שלכם. בכתבה הזו תמצאו מדריך מלא איך לעשות זאת.

איך להגיע הית'רו (Heathrow)

שדה התעופה המרכזי של העיר, אליו מגיעה הרכבת התחתית  (הקו הכחול – Piccadilly) שיוצאת מכל טרמינל חוץ מ-2. מטרמינל 2 הולכים כמה דקות לטרמינל 1 או 3 ומשם לוקחים את הטיוב. המחיר הוא £5, הרכבות עובדות בין 23:30-5:00 ומשך הנסיעה לעיר הוא כשעה. אם הגעתם בזמן שהטיוב לא עובדת או שאתם ממהרים, אוטובוס אקספרס ייקח אתכם לעיר ב-50 דקות והמחיר תלוי בכמה זמן אתם מזמינים מראש. כרטיסים אפשר לקנות גם בשדה התעופה עצמו או להזמין באתר שלהם. בשורת ה-TO תכתבו London ותוכלו לראות רשימה של כל התחנות שהאוטובוס עוצר בהן והיעזרו ב-google map כדי למצוא את התחנה שהכי קרובה למלון שלכם.

איך להגיע סטנסטד (Stansted)

 הדרך הזולה ביותר היא לקחת אוטובוס שנקרא easyBus שיוצא מהכניסה הראשית בכל 15 דקות ולוקח לו כשעה להגיע לעיר (עובד 24/7). אם אתם נוסעים לגולדרס גרין, יש לכם אוטובוס ישיר מהתחנה – National Express. המחירים נעים בין 15-10 פאונד ותלויים ביום ובשעה שאתם מגיעים – כדאי להזמין את האוטובוס מראש דרך האתר. רכבת Stansted Express תיקח רק 47 דקות אבל עולה £23. גם הרכבת וגם האוטובוס יורידו אתכם במרכז העיר ליד הרכבת התחתית כך שתוכלו להמשיך את הנסיעה משם במקרה הצורך.

איך להגיע לוטון (Luton)

לשדה התעופה לוטון מגיעות רוב הטיסות של חברת איזי ג'ט מהארץ (חברת התעופה המציעה כיום את הטיסות הזולות ביותר בקו ישראל-לונדון). מכאן יוצאת רכבת שתיקח אתכם בתוך כ-35 דקות לתחנת Kings Cross St Pancras. שימו לב לקנות את הכרטיס מ-London Luton Airport LTN ולא מ-Luton Airport Parkway כי אז תצטרכו לשלם (במזומן) על השאטל וכך, הוא כלול במחיר הכרטיס. הרכבות יוצאות בכל 15 דקות במשך כל היום והמחיר נע בין £15-£23. כדאי לקנות כרטיס הלוך ושוב באתר מאחר ואין התחייבות לשעה מסוימת ותוכלו לחסוך כך כמה פאונדים.

משדה התעופה לוטון פועל גם שירות אוטובוסים בשם Green Line שלוקח לו כשעה להגיע למרכז העיר (Baker Street, Marble Arch, Victoria Station) ואם תזמינו מראש דרך האתר המחירים מתחילים ב-£5. גם חברת EasyBus מפעילה שירות דומה שמגיע ל-Baker Street.

איך להגיע גתוויק (Gatwick)

 משדה התעופה יוצאת רכבת בכל רבע שעה ללונדון, לתחנת Victoria. המסע אורך כ-35 דקות והמחיר נע בין  £5-£13. אוטובוס easyBus עובד 24/7 ויוצא בכל רבע שעה אל העיר. הנסיעה עורכת שעה והמחיר מתחיל ב-£2 אם הזמנתם מראש באתר.

(מחירי הרכבות והאוטובוסים עשויים להשתנות, למידע נוסף היכנסו לאתר הרשמי של התחבורה בלונדון TFL)

כדי לברר איך מגיעים למלון שלכם בלונדון, היכנסו ל-google map והקישו את כתובת המלון. אז תעברו ל-directions ותוכלו לראות איך להגיע מהתחנה שהרכבת או האוטובוס מהשדה הוריד אתכם עד למלון.

עוד על תחבורה ציבורית בלונדון – בכתבה הזו


מונית ספיישל או מונית שירות משדה התעופה ללונדון

ההגעה משדות התעופה לעיר באמצעות רכבת או אוטובוס אינה מסובכת במיוחד, אבל למי שמוכן לשלם קצת יותר ישנה גם האפשרות של מונית שתקח אתכם הישר למלון. זה משתלם במיוחד למגיעים מלוטון כי הרכבת משדה התעופה הזה לעיר עולה בסביבות ה-£15 לכיוון לאדם. זה כמובן חוסך לכם את הנסיעה מתחנת הרכבת למלון ואת ההיסחבות עם המזוודות.

אם בחרתם באופציה הקלה והנוחה, אני ממליצה על שירות ההסעות של אריק – אמין, מדויק והכי חשוב – יתן לכם מחיר הוגן וזול יחסית לשאר.

הית'רו: פרטי (עד שני נוסעים) £60; מונית שירות ליחיד £25, לזוג £40

סטנסטד: פרטי £85; שירות ליחיד £35, לזוג £50

לוטון: פרטי £75 ; שירות ליחיד £30, לזוג £40

בהחלט כדאי לפנות אל שירותי ההסעות של אריק ולבדוק אולי כבר מתארגן שאטל שאתם יכולים להצטרף אליו וכך נסיעה במונית תעלה לכם כמעט בדיוק כמו נסיעה ברכבת+טיוב/אוטובוס משדה התעופה!
לפרטים:
טלפון ישראלי: 0722173290;
טלפון אנגלי: 00-44-7976350491;
אתר: www.arikcars.com
*איננו אחראיים להתקשרות שתיווצר בין ספק השירות למשתמשים באתר*

חזרתם לארץ ואתם צריכים מונית מנתב"ג? צרו קשר עם אברהם וציינו שהגעתם מהאתר שלנו ותקבלו מחיר מעולה! http://www.taxi-2go.co.il/

מחפשים טיסה זולה ללונדון? טיפים שווים תמצאו בכתבה הזו.

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

385 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי ותודה רבה על המידע המפורט !
אנחנו שלוש בנות שנוחתות באחת וחצי בלילה שבין שבת לראשון בשדה סטנסטד, ואמורות להגיע למלון טרוי, איזה אפשרויות יש לנו בשעה כזו?

איך אפשר להגיע הכי קל ומהיר משדה התעופה לוטון לגוטוויק בשעות הלילה המאוחרות ?
ומה המחירים ?

הי,
האתר מקסים ומפורט בצורה בהירה ונוחה!
אנחנו זוג שמגיע ללוטון, באחת וחצי בלילה, צריכים להגיע לגולדרס גרין.
מה הדרך הטובה ביותר?
תודה

אנחנו זוג להגיע מנמל התעופה היתרו לשכונת סטמפורד היל
בתאריך 12/11/19 נחיתה בשעה 12:35 בצהריים
יש לנו 2 מזוודות בלי ילדים
מה הדרך הכי זולה ולא מדי מסורבל?
תודה

1 27 28 29

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...