פגישת עסקים בלונדון: כל מה שאתם חייבים לדעת

פגישה עסקית מוצלחת מתחילה ומסתיימת בבחירת המקום המתאים, שיענה הן על צרכיה של החברה והן על אלה של איש העסקים. באם הגעתם ללונדון לפגוש לקוח, הנה כמה עצות שחשוב שתכירו

חדרי פגישות

אם אינכם מחפשים מקום לינה, אלא רק חדר ישיבות לערוך בו פגישה עסקית חשובה, זה האתר הטוב ביותר למצוא  זאת: www.meetingsbooker.com.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את תאריך המפגש, המקום המבוקש (ליד שדה התעופה, במרכז העיר וכו') וכמובן, את מספר המשתתפים והאתר יציג בפניכם אלפי אפשרויות לחדרי ישיבות. את התוצאות תוכלו לסדר לפי צרכיכם: מחיר, מקום חניה, אפשרות לחבר מצגת למסך, אינטרנט, כולל מסעדה וכולי…

משרד לטווח קצר

הגעתם ללונדון ואתם מחפשים משרד ליום אחד, לשבוע או לחודש? הזינו את הנתונים ותוכלו למצוא משרד המתאים בדיוק לצרכיכם: www.regus.co.uk/

תוכלו לבחור מיקום, גודל, אבזור מוכן כמו מחשב, טלוויזיה, מקרן ועוד וגם שירותים כמו מזכירה צמודה.

בכתבת ה-Work Hub תוכלו למצוא מקומות המשכירים משרדים וחדרי ישיבות פרטיים במחיר של החל מ-£15 לשעה!

חדרי ישיבות במלונות 5 כוכבים

רוצים להרשים את הלקוח? אין כמו פגישה בחדר ישיבות בריטי אמיתי באווירה יוקרתית ומכובדת. הנה כמה מהמלונות המציעים חדרי ישיבות מפוארים, שאתם והלקוחות לא תשכחו:

Hotel 41

מלון בוטיק 5 כוכבים צמוד לארמון באקינגהם. קירות עשויים עץ מהוגני עוטפים ברכות את הכניסה המפוארת ומשרים מעט אווירה מסורתית לפני הכניסה לחדרים המודרניים והמאובזרים. שירות חדרים מסביב לשעון, חדרי ישיבות מפוארים עם כורסאות עור, אח בוערת וצוות מקצועי שידאג לכל מבוקשכם בזמן הפגישה. מסעדה יוקרתית אליה תוכלו להזמין את הלקוחות לארוחה (אותה אפשר לסיים בבר השמפניה המדהים ביופיו). נבחר מספר פעמים למלון העסקים מספר אחת בלונדון.

אתר: www.41hotel.com

כתובת: 41 Buckingham Palace Road,  SW1W 0PS

טלפון: 44-20-7300-0041

The Milestone Hotel

חדרי הישיבות המדהימים של המלון הם הדרך הטובה ביותר להרשים לקוח. הם מרושתים בחיבורים אלחוטיים וטכנולוגיה מתקדמת וכך מאפשרים פרזנטציה מקצועית, כולל חיבור למסך. ניתן לשלב באירוח גם הגשה של כיבוד או ארוחה מלאה. לפגישה של אחד על אחד מומלץ להגיע לחדרי ההארחה היוקרתיים, אותם נוהגים לפקוד גם אנשי העסקים המקומיים לפגישות חשובות.

אתר: www.milestonehotel.com

כתובת: 1 Kensington Court,  W8 5DL

טלפון: 44-20-7917-1000

The Arch London

שלושה חדרי ישיבות יוקרתיים, המשלבים אלמנטים מסורתיים ועכשוויים. לישיבות של עד 6 אנשים, מומלץ לשכור את The Study, חדר קצת פחות פורמאלי אך מאוד מרשים, מואר ומודרני. תוכלו להזמין מראש כיבוד קל ושירות של מלצר צמוד שיהפוך כל פגישה למכובדת במיוחד.

אתר: www.thearchlondon.com

כתובת: 50 Great Cumberland Place, W1H 7FD

טלפון: 44-207-724-4700

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

0 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...