בית מלון במרכז לונדון – לכל תקציב

בית מלון בלונדון במיקום מרכזי הוא מצרך חובה לטיול מוצלח. בכתבה תמצאו מספר המלצות

 

לונדון היא עיר ענקית המחולקת לאזורים. אזור 1 (או זון 1) הוא המרכזי, אזור 2 מקיף אותו, אזור 3 מקיף את 2 וכך הלאה – כך שככל שתעלו במספרים, כך תתרחקו מהמרכז. אטרקציות בלונדון נמצאות בעיקר באזורים 2-1 כך שכדאי למצוא מלון באזורים אלו.  

מלון באזור מרכזי בלונדון

מיקום המלון שלכם בעיר הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר. אם בחרתם במלון שנמצא באזור מרוחק מהמרכז, לא רק שתבזבזו זמן יקר על נסיעות, אלא גם כסף – נסיעה מאזורים 6-3 לאזורי המרכז (1-2) עולה יותר מנסיעה בתוך המרכז עצמו (ולפרטים נוספים על תחבורה ציבורית בלונדון – לחצו כאן)

מלונות זולים בלונדון (כ-150 פאונד לחדר זוגי)

Premier Inn – רשת מלונות שמפעילה מלונות זולים, טובים ונקיים בכל לונדון. החדרים מודרניים אך קטנים יחסים, יש גם אפשרות למקלחות משותפות ובחלק מהמלונות גם תצטרכו להוסיף כסף על שימוש באינטרנט. לאתר לחצו כאן

רשתות זולות דומות הן ibis ו-Travelodge כולן מפעילות מספר רב של מלונות ברחבי העיר. מומלץ להיכנס לאתרים שלהם, להכניס אזור מבוקש ולמצוא את המלון שהכי מתאים.

איך למצוא מלון בלונדון?

הדרך הטובה ביותר למצוא מלון בלונדון היא להיכנס לאתרי חיפוש. האתרים המומלצים יעזרו לכם למצוא מלון בהתאם למיקום ותקציב בקלות ובמהירות. האתרים המומלצים לחיפוש מלון בלונדון:

Hotels.com, trivago.co.uk, expedia.co.uk, booking.com

מיקום מלון בלונדון?

כפי שכבר צוין, לונדון היא עיר ענקית, אם מצאתם מלון זול במיוחד, כנראה שהוא מרוחק מהמרכז וייתכן שאפילו עד שעה בתחבורה ציבורית. אז נכון שהתחבורה הציבורית בלונדון יעילה, אבל אם אתם רוצים להינות מהעיר הכי רחוק שמומלץ להגיע זה זון 3.

גם האטרקציות מרוחקות זו מזו, אז קחו בחשבון שבכל מקרה אין מצב ללכת ברגל מאחת לאחת (איך להתנייד בלונדון בחוכמה בכתבה הזו). כל השכונות הצבועות בצבע במפה הזו הן שכונות שכדאי למצוא בהן מלון:

גם כאן אפשר לסייג – קמדן טאון אומנם לא צבועה אבל היא מרוחקת כרבע שעה נסיעה ממוזיאון מדאם טוסו וגן החיות ולידה נמצא גם פארק סיינט ג'יימס המקסים.

בהצלחה!

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

40 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

הי, אנחנו משפחה של 6 נפשות, 4 ילדים. ממחפשים מלון באזור בטוח ומרכזי – יש לך המלצות?

תודה רבה על כל המידע עושה לגמרי סדר.
אשמח לשמוע את דעתך אני טסה עם בנותי (18,13) בדקתי שלושה מלונות חשוב לי לדעת האם האזור מרכזי,בטוח ושוקק חיים.
Club Quarters hotel,Trafalgar Square
Apex Temple Court Hotel
Club Quarters hotel, Lincoln's inn Fields

הי
אני מגיעה ביוני ללונדון עם חברה ואנחנו רוצות להתאכסן במלון בשכונה שכיף לצאת בה בערב. נשמח לרעיונות!

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...