בריקסטון בייבי: מסעדות מדהימות וחנויות בוטיק

לונדון תמיד מחפשת להכתיר את "השכונה הכי מגניבה" ובריקסטון נלחמת על התואר עם שלל אטרקציות למקומיים ותיירים כאחד

 

בעבר הייתה שכונת בריקסטון (Brixton) אחת העלובות ביותר בעיר. היום, היא "יפו החדשה" – מסעדות גורמה וחנויות בוטיק נפתחות כאן כמו פטריות אחרי הגשם ומושכות את הצעירים והאופנתיים של העיר. בדיוק כמו שורדיץ' ובניגוד לשכונות יותר מאונפפות כמו אנג'ל וצ'לסי היוקרתית – בריקסטון היא כוכב עולה בשמי העיר. בשנים האחרונות הושקעו בה מיליונים לפיתוח וטיפוח הפונטנציאל. אם אתם מחפשים מקום מדליק ונטול תיירים, הגעתם למקום הנכון.

השכונה, ממוקמת מדרום למרכז, כ-20 דקות נסיעה בטיוב (קו ויקטוריה, כחול בהיר). לפני שאתם מגיעים שווה לבדוק אילו אירועים מתקיימים בבניין העירייה, Lambeth Town Hall, כי כמעט מידי סופ"ש קורה כאן משהו מדליק: יריד הוינטאג' של ג'ודי , תערוכה או מופע ושאר ירקות.

וינטאג' הוא כמעט שם נרדף לבריקסטון, כי גם בכל שבת שלישית של החודש מתקיים פה שוק וינטאג' מפואר ובכלל זהו הסגנון המועדף על רוב החנויות בוילאג' שאזכיר בהמשך. אם הגעתם דווקא ביום ראשון, תוכלו לבקר בשוק האיכרים הקטן, הנמצא שתי דקות הליכה מימין לתחנת הטיוב (9:30-14:00) ובו תוכלו למצוא גבינות ונקניקים טעימים וגם קינוחים טריים ופריכים.

השוק של ג'ודי - וינטאג' במחירים טובים
השוק של ג'ודי – וינטאג' במחירים טובים

אבל גם אם פספסתם את יריד הויטאג' ולא בא לכם לנשנש עוגת משמשים בשוק האיכרים, אל תחמיצו את השכונה שגולת הכותרת שלה היא ה- Brixton Village – שדרת חנויות ומסעדות תוססת שאין שנייה לה בעיר. המקום המקורה (כך שאפשר לבוא גם אם יש גשם) תמיד מלא בסופי שבוע בלונדונים שיכולים לשבת ולפטפט שעות בעוד הם לועסים קולינריה משובחת.

לראות ולהיראות בוילאג'
לראות ולהיראות בוילאג'

מפרוזן יוגורט יווני ועד קבב תורכי, ממאפייה איטלקית ועד דוכן טאקוס מקסיקני – המגוון עצום והכל כל-כך טעים שכדאי לנסות מנה ראשונה במקום אחד, להמשיך לעיקרית באחרת ולסיים עם קינוח במקום שלישי – רק כדי שתזכו לטעום מהכל!

20150517_144708
טאקו בפאונד!

הווילאג' מלא גם בחנויות בוטיק כמו סבוני סבתא אורגניים, כרטיסי ברכה עבודת יד, ספרים משונים ומצחיקים, כלי בישול וכלי בית מיוחדים וכדומה. הכל מאוד קטן ואישי ומקסים, שכיף לראות ולגעת אם לא קניתם.

yum
פנקייקים מלאים בגבינות, ירקות, בשרים ומה שתרצו ב-senzala

כמה דקות הליכה משם דרומה, תמצאו פארק יפהפה, ריאה ירוקה עם אגמים קטנים וברווזים ושאר הדברים שיעשו לכם שמח בלב ובנשמה.

אז בואו לסיבוב "בכפר", תאכלו משהו טוב לצהרים ואחר-כך תוכלו לבקש ברשתות המוכרות שעל הרחוב הראשי, כמו H&M טופ-שופ וכוליי ותסיימו (איך לא) בחנות פאונדלנד שליד התחנה ובה אלפי מוצרים בפאונד אחד בלבד!

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

4 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

האם האיזור של בריקסטון נחשב לבטוח? האם נחמד לטייל שם גם לא בימי השוק?

מה תחנת הרכבת התחתית? לא מצאתי שם בכתבה רק איזה קו

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...