הגודל לא קובע: בוטיקי אופנה עצמאיים

לונדון ידועה במבחר גדול של אופנה עצמאית ומקורית. אם מאסתם בחנויות הכולבו העצומות, אלו המקומות להגיע אליהם כדי לקנות פריט ייחודי באמת
(מאת: קרן אוקנין: www.myblpersonalshopper.com)

Seraphine

בשכונת המפסטד שבצפון לונדון שוכן בוטיק מקסים לנשים הרות, בגדי הריון מעוצבים לעילא ולעילא, במחירים שלא תמצאו בישראל. בחנות מבחר גדול של בגדים ליום יום מבדים איכותיים וגזרות נהדרות: שמלות קוקטייל, מגוון של חזיות, בגדי ים ,מעילים ואפילו שמלות כלה. גולת הכותרת מבחינת המחיר הן חזיות ההנקה הנמכרות בשליש מחיר מהממוצע הישראלי. השילוב המוצלח בין חנות שנראית יוקרתית למחירים טובים ,הופך אותה לאחד הבוטיקים השווים ביותר בעיר. אם אהבתם את המבחר, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שעושה משלוחים גם לארץ במחירים סבירים.

אתר: www.seraphine.com/luxe-collection.html

כתובת: 179High St Kensington London, W8 6SH
5Marylebone High Street W1U 5HG

טווח מחירים: 250-30 פאונד

l
לא מתפשרים על איכות

Katya Shehurina

בחנות של קטייה מומלץ לבקר גם אם אין בכוונתכם, או יותר נכון אין באפשרותכם, לקנות שם. קטיה היא מעצבת אופנה צעירה, ילידת לטביה, שעושה חיל בלונדון בזכות עיצובים מלאי חינניות ואלגנטיות. הקטיה עושה שימוש באלמנטים מאוד עדינים כמו תחרה, פרטי רקמה בעבודת יד ומשי צף. העיצובים עדינים ורכים ולאלו מביניכן שמתכננות להתמסד בקרוב, מומלץ מאוד לבדוק את מגוון האפשרויות שהיא מציעה לשמלות כלה.

אתר: www.shehurina.com

כתובת: Unit 2.10 Kingly Court Kingly Street

טווח מחירים:850-250 פאונד

La Secret Boutique

בצפון לונדון, ברחוב הראשי של שכונת ווסט-המפסטד, מסתתר לו בוטיק אופנה מקסים ומיוחד. בעלת הבוטיק, ישראלית בעצמה, יודעת שכולנו אוהבות אופנה איכותית ומקורית במחיר טוב וזה בדיוק מה שהיא מביאה לחנות. בנוסף למבחר בגדי נשים שנבחרו אחד-אחד ובקפידה, המוכרות עצמן הן סטייליסטיות,כך שהן ישמחו לתת יעוץ סטיילינג אישי ועדכונים על טרנדים חדשים לכל לקוחה שתתעניין. הבגדים מהווים איזון בין האופנתי והפרקטי ובעוד שרובם מיובאים מאיטליה וצרפת, המחירים סבירים בהחלט.

אתר: www.facebook.com/Lasecretboutique

כתובת:   132West End Lane NW61SA West Hampstead London

טווח מחירים: 60-10 פאונד

Luna & Curious

בוטיק מתוק שמעוצב ממש כמו גלריית שאבי-שיק מהעשורים הקודמים. כל פריט בחנות הוא עבודת אומנות בפני עצמה ומעוצב בסגנון שנות החמישים התמימות. תמצאו כאן מגוון פריטים: מבגדים, תכשיטים, ספרים, בגדי ילדים מתוקים ביותר ואפילו כמה רהיטים עתיקים שעברו שחזור. רוב המוצרים שייכים לאומנים ומעצבים צעירים שהחנות בחרה לקדם. בהחלט אחת החנויות עם הכי הרבה סטייל בשכונה, ומקום מהנה לעשות בו סיבוב, גם אם לא הגעתם לקנות.

אתר: lunaandcurious.com

כתובת:  24-26Calvert Avenue E2 7JP

טווח מחירים: 250-15 פאונד

The Laden Showroom

חנות בוטיק שמציגה מעצבי אופנה עצמאיים בתחילת דרכם.  מי שאוהב להתעדכן בטרנדים הכי לוהטים מוזמן לבקר באולם התצוגה של לאדן שואו, שמציע ללקוחות הזדמנות ייחודית לברור בין מגוון רחב של מעצבי אופנה במקום אחד. עם עד 50 מעצבים המציגים בחנות בכל זמן נתון, זהו המקום למצוא פריטי אופנה עכשווית, יחודית והכי חשוב – מקורית.

 אתר: www.laden.co.uk

כתובת: 103Brick Lane E1 6SE

טווח מחירים: 350-25 פאונד

LadenShowroom1
המקום למצוא את המעצב החם הבא

Dark Side of Camden

 לחובבי וחובבות אופנה אלטרנטיבית, מחתרתית וגותית. החנות מציעה מגוון גדול של פריטי לבוש, הנעלה ואביזרים לאוהבים העור והפלסטיק. גם מי שנמצא בחיפוש תמידי אחר תחפושת פורים בולטת במיוחד, קרוב לוודאי כי ימצא כאן את מבוקשו. הבוטיק הוא אחד מחלוצי הז'אנר הגותי, שנע על פלטת הצבעים של עשרות גווני שחור. כיום נמכרים כאן בגדי עור עמוסי אבזמים, נעליים בלתי שגרתיות ועוד שאר אביזרים לא חינוכיים בכלל. על קמדן עצמה תוכלו לקרוא כאן

אתר: www.darksideofcamden.co.uk

כתובת:  245Camden High St ,  NW1 7BU

טווח מחירים: 350-10 פאונד

Absolute Vintage

חנות הווינטג' הכי מפורסמת וגדולה של אזור בריק ליין בשכונץ שורדיץ'. החנות עמוסה במעל 15,000 פריטי וינטאג', אך מסודרת ומאורגנת למופת. המבחר עצום ולכן אם אתם רוצים למצוא מציאות כדי להקדיש זמן לחיטוט מאסיבי. תיקים, נעליים, ז'קטים, בגדים ואביזרים משלימים ואפילו אוסף המרשים של שמלות ונעליים בסגנון רומנטי. סחורה מעולה ואכיותית ובמחירים יחסית סבירים. המיקום של החנות הוא בלב ליבה של בריק לין,  ה-אזור הווינטג'י של לונדון, ומומלץ לבקר בימי ראשון, כך שתוכלו לעשות גם סיבוב בשווקים שנמצאים על הרחוב הראשי. לעתים מתקיימות במקום מסיבות רכישה בשעות הערב המאוחרות מומלץ להתעדכן באתר החנות.

אתר: www.absolutevintage.co.uk

כתובת:  15Hanbury St  London E1 6QR

טווח מחירים: 100-1 פאונד

 

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

 

 

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

5 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי, יש לך גם בוטיקים כאלה שאת מכירה בהם מוכרים גם בגדי גברים? הייתי רוצה הפעם לקנות דברים קצת אחרים, טרנדיים ומיוחדים. תודה רבה

הלכתי לחנות בגדי הריון במיוחד, אך לצערי הכתובת באתר אינה נכונה. אשמח אם תעדכנו את הכתובת הנכונה, יש ליעוד יום כאן בלונדון

בקרתי בחנות לפני מספר שבועות,
מומלץ בחום!!

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...