קניות בלונדון – המדריך השלם

רוצים לצאת למסע קניות בלונדון, אבל לא יודעים איפה להתחיל? כאן תמצאו את כל המידע על הרחובות הכי שווים, הקניונים הכי גדולים והבוטיקים הכי יוקרתיים

 

כל מסע קניות בלונדון חובה שיתחיל ברחוב אוקספורד (Oxford St)

שניים וחצי קילומטרים ובהם מרוכזות כל רשתות האופנה המובילות בעולם. טופ-שופ, פול אנד בר, גאפ, ברשקה, H&M, Forever 21, New Look, מונסון ועוד מאות אחרות, כולן במקום אחד. כאן נמצאות גם שתי חנויות הכולבו פרימארק (Primark), הידועות לשמצה במחיריהן הזולים, שאין להם תחרות (למידע נוסף על שופינג זול בלונדון לחצו כאן). כדי שלא תפספסו אפילו חנות אחת, כדאי להתחיל באחת מקצוות הרחוב, לרדת בתחנת Tottenham Court (במזרח) או בתחנת Marble Arch (במערב). רוב המקומות נשארים פתוחים בין 20:00-10:00 ומ-12:00 ביום ראשון ובכולם מבצעים מיוחדים לכל מועד החל מיום האם ועד הלוואין. באתר הזה רשימה של כל החנויות, כולל כתובת מדויקת, למקרה שאתם מחפשים משהו ספציפי.

oxford_st_web
אוקספורד סטריט – שופינג במיטבו (קרדיט: aglimpseoflondon)

ריג'נט (Regent St)

ברחוב המאונך לאוקספורד, הלוא הוא ריג'נט (Regent St) תמצאו עוד כמה מאות חנויות מוכרות כמו טימברלנד וליוויס וכמובן, החנות המפורסמת של אפל (Apple Store), גן עדן של טכנולוגיה מתקדמת. קוריוז קטן: ביום הפתיחה, התייצבו בפתח מעל ל-5000 מעריצים שחלקם הקימו אוהלים יומיים קודם לכן, ועם כל השקה של מוצר חדש, שיאי השיגעון ממשיכים להישבר.

regentstreet_hero
גם אנשי הסמסונג יהנו (קרדיט: האתר הרשמי)

רחוב בונד (Bond St)

שופינג יוקרתי יותר נמצא לא רחוק מכאן ברחוב בונד (Bond St), הקרם דה לה קרם של מסע קניות בלונדון. מותרות הן שם המשחק והמחירים מתחילים במאות ובלי בושה מגיעים גם לאלפי פאונד לפריט. כל בית אופנה או מעצב עילית שמכבד את עצמו פתח כאן חנות ובין השמות המובילים מככבים: שאנל, דונה קארן, כריסטיאן דיור, ארמאני, בולגארי, איב סן לורן, גוצ'י ופראדה. תכשיטים ושעונים מעוטרים זהב ויהלומים תמצאו בחנויות של קארטייה, לואי ויטון, הארי וינסטון ושאר החברים שישמחו לעצב לכן טבעת או שרשרת. המחיר? משכנתא שנייה על הבית תכסה בקושי את התשלום הראשון. רשימה מלאה של כל החנויות כאן.

bond_st_web
רחוב בונד – כל המותגים במקום אחד (קרדיט: (aglimpseoflondon)

קניון ווסטפילד (Westfield)

אך אבוי! השמיים מתכסים עננים והגשם מאיים לסיים את מסע הקניות? אל תאמרו נואש, בקניון ווסטפילד (Westfield) שלוש מאות חנויות תחת קורת גג חמימה אחת. זהו הקניון השני בגודלו בכל אירופה (מספר אחד נמצא בטורקיה) אליו נוהרים מיליוני מבקרים מידי שנה. כאן הפשוט עומד לצד היוקרתי, אדידס וסברובסקי, קרוקס ודיור, חנות ענקית של דיסני ועוד אחת של אפל והמון בתי קפה ומסעדות לנוח בהם מהניסיון להספיק הכל בפעם אחת. פתוח כל יום, ב'-שבת 22:00-10:00, א' 18:00-12:00, לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

800px-Westfield_London_028
קניות של יום גשום (קרדיט: Panhard)

 שני קניונים נוספים, מעט יותר קטנים אבל עדיין מנצחים את עזריאלי הם ברנט-קרוס (Brent Cross Shopping Centre) וקניון בלו-ווטר (Bluewater). קניון הגלריה (Galleria) הוא אומנם מחוץ לעיר עצמה אבל תוכלו למצוא בו מבחר עצום של חנויות עודפים ואאוטלט של מותגי אופנה מובילים ומעצבים, בהן המחיר יורד לעיתים ב-60%. אם לא אכפת לכם ללבוש את הקולקציה של קלווין קליין מהשנה שעברה (ובנינו, לא באמת אכפת לכם), אז זה המקום בשבילכם. שעות פתיחה מעודכנות ועוד פרטים באתר.

מסע שווקים הוא עוד אופציה נהדרת למסע מרגש ומסעיר של קניות בלונדון כל המידע בכתבה הזו ואופציה מדליקה למי שרוצה להתחכך באוכלוסייה המקומית היא מכירות תא מטען. אם אתם מחפשים רשתות זולות במיוחד לחצו כאן.

חשוב – תשמרו קבלות! אתם זכאים להחזר מע"מ (Vat) שהוא כמעט 20% מסך הקנייה.

לחצו לפרטים נוספים.

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

55 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

תודה רבה על כל האינפורמציה
אנחנו נהיה בלונדון בין תאריכים (15-22,01)
אמרו לי שיש סיילים בינואר רציתי לשאול אם באמת יש סיילים בתאריכים האלה?
תודה רבה!

היי
מתי החנויות בדרך כלל באוקספורד פתוח זאת אומרת באיזה שעות וימים?
איפה יש מסעדות כשרות?

1 4 5 6

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...