המלונות הכי מיוחדים בעיר

מחפשים חווית לינה מדהימה אבל לא רוצים לשלם בגדול? המלונות שלפניכם מציעים יוקרה ועיצוב בניחוח האלפיון העליון במחיר של מעמד הביניים

 

40 winks

היישר ממוחו היצירתי של מעצב הפנים הנודע, דייויד קארטר. המלון מציע חוויה ייחודית ביותר באזור האיסט אנד המבוקש. מקום המפלט הקטן והמתוק הוא בן שני חדרים בלבד ולכן, הוא כנראה המקום האידיאלי לחופשה שלווה בעיר הגדולה. שני החדרים חולקים שירותים ומקלחת אך אפקט ה"וואו" ניכר מכל פינה בשל העיצוב קסום בסגנון שבי-שיק ויחס בלתי מתפשר. העובדה שאין טלוויזיה או אינטרנט אלחוטי בחדרים תורמת לתחושת הרוגע והניתוק מהעולם, ומאידך, החללים הציבוריים מצוידים כהלכה  ומסוגננים ביותר! ארוחת בוקר קונטיננטלית כלולה במחיר, כמו גם תה וקפה בלי הגבלה.

אתר: www.theescapelist.com/hotels/urban/london/40-winks
כתובת: Mile End Road, Stepney Green E1 4UJ
טלפון: 44-20-7790-0259
מחיר: החל מ-£105

Base2Stay

השילוב האולטימטיבי בין הסטייל של מלונות הבוטיק לנוחות של דירת שירות. בית המלון המקסים הזה מציע את כל מה שצריך לחופשה מפנקת במחיר הוגן במיוחד. אמנם אין כאן גינוני רושם מיותרים, אך לא חסכו בפינוקים איכותיים שישדרגו כל חופשה- אינטרנט אלחוטי חינם, ספריות מוזיקה, שירותים יוקרתיים, מייבשי שיער ומצעים איכותיים מגיעים כסטנדרט- וכפועל יוצא הדבר היחידי שמשפיע על מחיר החדר הוא גודלו. למטיילים בגפם יתאימו חדרי היחיד או הקומפקט (Bijou), בעוד שמיטת הקומותיים המפנקת אידיאלית לזוג חברים. מומלץ לשדרג לחדר כפול בכדי להמנע מצפיפות- ובעיקר אם אתם אוהבים לשקוע באמבטיה בסיומו של יום טיולים מפרך.

אתר: http://www.theescapelist.com/hotels/urban/london/base-2-stay
כתובת: Courtfield Gardens, London SW5 0PG
טלפון: 44-20-7244-2255
מחיר: החל מ- £89

Fox and Anchor

מסבאה ותיקה שהוסבה למלון נהנתני ויוקרתי, תוך שימור קסם של עיצוב הויקטוריאני והמקוריות של המקום. כל ששת החדרים מתהדרים בשלל אטרקציות מפנקות, החל ממיטות ענקיות ועד אמבטיה משוכללת. התוצאה היא תחושת נוחות חמימה, שמצליחה לשלב בהצלחה בין פאב אנגלי טיפוסי לעיר המודרנית והמסוגננת. בשביל ליהננות משנת הלילה הטובה ביותר, נסו לתפוס את אחד מהחדרים בגב הבניין – ועדיף בסוף השבוע, כדי ליהנות ממחירים נמוכים במיוחד.

אתר: http://www.theescapelist.com/hotels/urban/london/the-fox-and-anchor
כתובת: Charterhouse Square, London, Smithfield  EC1M 6AA
טלפון: 44-20-7250-1300
מחיר: החל מ£115

CitizenM

סגנון קומפקטי ועתידני במיקום מובחר. בית המלון מציע ניצול מקסימלי של החלל עם מיטות ברוחב 2 מטרים המתפרשות על פני רוב החדר, מקלחות קפסולה, מיני-כיורים ואפשרויות אחסון יצירתיות. החדרים כאן אידיאליים לשהות קצרה, אך מצויידים לעילא במיטב הציוד הטכנולוגי, אינטרנט אלחוטי, סרטים בחינם על פי דרישה, ומחשבי טאבלט השולטים בטלוויזיה, בווילונות, ומאפשרים גלישה נוחה ומהירה ברשת.

אתרhttp://www.theescapelist.com/hotels/urban/london/citizenm
כתובת: Lavington Street, London SE1 0NZ
טלפון: 44-20-3519-1680
מחיר: החל מ-£100

Myhotel

המותג שמפעיל את המלונות הללו ידוע כמי ששם דגש על נוחות ואלגנטיות המשולבות יחדיו בחדרי הסטנרדט והלוקסוס. חדרי הסטנדרט עלולים להיות, אם להודות על האמת, מעט קטנים – ואולי כדאי לבחור בחדרי הלוקסוס (הקרויים Superior) באם אתם מועדים לקלסטרופוביה. הסניף בשכונת צ'לסי היוקרתית הוא למעשה תחנה משטרה משופצת ומשוחזרת, עם מסעדת טפאס מקסימה במתחם. הסניף בבלוסמבורי השכנה מספק מפרט ועיצוב עשיר ויצירתי, המשלב ריהוט של מיטב המעצבים עם פרטי וינטג' ייחודיים. המסעדה בסניף זה, שזכתה לשם העממי "המטבח של גייל" וגם המאפייה הסמוכה לה ידועות ברחבי לונדון

אתר: www.theescapelist.com/hotels/urban/london/myhotel-chelsea
כתובת: Bayley Street, London WC1B 3HD 11-13
טלפון: 44-20-3004-6000
מחיר: החל מ£130


*לעדכונים שוטפים על הנעשה בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

2 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

אהלן,
בנוגע ל-MYHOTEL BLOOMSBURY, אז היה לי המון מזל ולפני כחודש ביצעתי הזמנה של 5 לילות לתחילת ספטמבר במחיר ממוצע של 152 דולר בלבד (מחיר רגיל לתקופה שהזמנתי היה 300$ ועכשיו כבר באזור ה- 420$), אך עם הזמן החלטתי להוסיף עוד לילה בלונדון ואני בינתיים לא מוצא דיל משתלם ללילה הנוסף, אז הזמנתי עם אופציה לביטול לילה במלון St Giles Hotel London שהוא מולו.

בקיצור, השאלה שלי היא כזאת: את מכירה אתר מסויים שמוכר חדרים לרגע האחרון במחירים מוזלים או דרך להשיג במחיר זול יותר לילה נוסף? דיברתי עם המלון והם דורשים 350 פאונד ללילה נוסף שזה מטורף לעומת 152 ששילמתי.

למזלי אני עוד יכול לבטל את ההזמנה במלון ה- 2, אז עד לרגע האחרון אני מנסה למצוא לילה נוסף במחיר סביר ב- MYHOTEL…

תודה

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...