המרת כסף בלונדון: המדריך המלא

החלפת כספים או המרת מט"ח נכונה יכולה לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים – כך תעשו את זה נכון!

 

נוסעים לטייל בלונדון? מעולה. עכשיו רק צריך להתארגן על הדרך הזולה ביותר להמיר שקלים לפאונדים בלי לאבד חלק משמעותי משווי הכסף.

לתייר הישראלי יש מגוון אפשרויות תשלום אשר מתחלקות לשימוש במזומן לעומת תשלום בכרטיס אשראי. למי מכם שחושב שמדובר על כסף קטן כדאי שיחשוב שוב- הישראלי הממוצע מאבד יותר מ-4% משווי הכסף שלו בהמרה לפאונד כאשר לפראיירים שביננו שלא טורחים לבדוק ההפסד בערך הכסף עובר את ה-15%. המשמעות לזוג המבלה סופ"ש בלונדון ועורך קצת קניות יכולה להגיע למאות שקלים בקלות.

בכתבה הבאה נסקור המרת מט"ח בלונדון ונמליץ על פלטפורמה ישראלית חדשה שתאפשר לכם לחסוף הרבה מאוד כסף.

המרת מטבע בלונדון

בקיצור ולעניין: הכי כדאי להשתמש במזומן שאותו החלפתם אצל חלפני כספים מקומיים ולא בבנק או בדואר. בהמשך נסביר למה:

המרת שקלים לפאונדים אפשר לעשות בכמה דרכים שהנפוצות בניהן היא שימוש בכרטיס אשראי או החלפת מזומן. בעוד שאשראי יגרור אחריו שערי חליפין גרועות כמו גם עמלה של הבנק שלכם ועמלה של הבנק המקומי –  השימוש במזומן יכול להביא לתוצאה הטובה ביותר בכל הנוגע לשליטה על ההוצאות, ומחיר. סתם לדוגמא, באתר מאסטרקרד או לאומי קארד תוכלו לראות שיגבו למעלה מ-3% מכל עסקה ובמידה ורוצים למשוך מזומן יש לעיתים להוסיף לכך עמלת כספומט מקומית.

אז החלטנו שהולכים על מזומן – השלב הבא הוא להחליט איפה ממירים את השקלים? הבנקים בישראל וגם הדואר יתנו לכם שער חליפין לא טוב. הם אולי יצהירו שהם "לא גובים עמלות", וזה כי את הכסף שלהם הם עושים באמצעות שער חליפין גרוע (נגיד לתת 5 שקלים על כל פאונד, בעוד שיכולתם לקבל 6 שקלים. נשמע מעט? אם החלפתם 500 פאונד זה הבדל של 500 שקל).

חלפני כספים מקומיים (צ'יינג'ים) מציעים את העסקאות הטובות ביותר אבל מצריכות השוואת מחירים. צ'יינג' עם שער אטרקטיבי מסוגל להמיר עבורכם את המטבע בפחות מ-1% הפרש משער החליפין ולעיתים גם בשער החליפין עצמו. בישראל המחיר הטוב ביותר יהיה בעבור החלפת שקלים לדולרים. בלונדון ניתן למצוא עסקאות אטרקטיביות מאוד בהמרת דולר לפאונד.

השוואת מחירים – חובה בכל עסקה

נניח שאתם רוצים לקנות מקרר או טלוויזיה חדשה. אתם לא תקנו מהחנות הראשונה שנכנסתם אליה, נכון? אתם תשוו בין כמה חנויות כדי למצוא את זו שמציעה את המחיר הטובה ביותר. אז למה כשאנחנו מחליפים כסף, אנחנו ניגשים למקום הראשון שראינו?

כדאי וחשוב להשוות מחירים גם כשמחליפים שקלים לפאונדים. אנחנו ממליצים להחליף פאונד לדולר בישראל ודולר לפאונד בלונדון. כן, זה קצת מאריך את התהליך אבל אתם יכולים לחסוף אלפי שקלים!

CAMBIU היא פלטפורמה חדשה שמאפשרת לכם להשוות בין צ'יינג'ים ולראות מה השער שכל אחד מציע בזמן אמת. ניתן לראות מהטלפון הנייד או מהמחשב את כל נותני השירותים למט"ח ואת העסקאות השונות שהם מציעים ולבחור את העסקה הטובה ביותר, בנוסף ניתן לראות מה בפועל ההבדל בין העסקות לשער החליפין של הבנקים ולקבל החלטה מושכלת.

המרת מט"ח באמצעות CAMBIU

1. נכנסים לאתר CAMBIU

2.  האתר מזהה את המיקום שלכם ומראה לכם את כל חלפני הכספים שסביבכם ומה שער החליפין שהם מציעים

3. אתם רואים איפה הכי קרוב והכי טוב – הולכים ומחליפים – זה הכל!

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

11 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

איפה עדיף להחליף לפאונדים מדולר בארה"ב או בלונדון?

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...