הרפתקאות מלאות אקשן למשפחות

אחרי שסקרתם את המוזיאונים וחנויות הצעצועים, הגיע הזמן להוציא קצת אנרגיות. בכתבה הבאה אספנו עבורכם פעילויות מאתגרות ומסעירות לכל המשפחה שישאירו אתכם עם טעם של עוד

אין כמו לבלות יום שמשי בחיק הטבע באחד מהפארקים או הגנים של לונדון. אותן חלקות ירוקותכמעט תמיד מכילות גם מגרשי שעשועים ומתקני טיפוס שילדים פשוט אוהבים. אחד מהמקסימים ביותר הוא הפארק המוקדש לזכרה של הנסיכה דיאנה, שכידוע הייתה פטרונית גדולה של ילדים ונוער. המקום, שנקרא –  Diana Memorial Playground, נמצא בגני קנזינגטון והוא כולל גם ספינת שודדים בגודל טבעי, עליה יכולים הילדים לטפס באמצעות מדרגות וחבלים. מסביב מתקנים נוספים ואפילו בית קפה קטן עם תפריט מיוחד לקטנטנים.

54928151
אל תשכחו לקנח בעוגה בבית הקפה

אם אתם משפחה שאוהבת טבע אבל גם חיות, כדאי שתגיעו לאורוות של הייד-פארק, כאן כל המשפחה יכולה ללמוד יחד לרכב על סוסים (או פוני לקטנטנים). השיעור מתחיל במסלול התחום, בו כולם ילמדו כיצד לעלות, לשבת ולתת הוראות לסוסים. משם יוצאים לרכיבה עם מדריך צמוד ברחבי הפארק. ממש אין צורך בניסיון קודם וזוהי חוויה מדהימה ומגבשת שלא תשכחו במהרה.

למשפחות שאוהבות תחרויות, כדאי להגיע ל- ,Jurassic Encounterמגרש מיני גולף מטורף המעוצב כמו הסרט "פארק היורה". בובות של דינוזאורים ענקיים ישקיפו עליכם לאורך המסלולים, לצד נהרות מתפתלים שנשפכים לבריכות מים צלולות. את הכדור תצטרכו להעביר בניהם או אולי אפילו מעליהם, דרך איים ירוקים ומערות מסתוריות. רמות הקושי משתנות, אך בהחלט מותאמות לילדים קטנים כגדולים וכמובן להורים.

הספורטאים מבינכם יכולים להגיע עם הילדים ל-Westway Sports Centre, שמציע מגוון פעילויות ספורט לכל המשפחה. אפשר לקחת שיעורי טניס מקצועיים ואפילו קריקט או ללכת לשחק כדורגל נגד שוער וירטואלי. במקום גם שולחנות טניס שולחן, מכון כושר מאובזר, בריכת שחייה ואורוות סוסים. אחת האטרקציות האהובות היא קירות הטיפוס (Climbing) במהלכן כל המשפחה נקשרת לרתמות ונעזרת בזיזים כדי לטפס על קירות גבוהים. היתרון המרכזי הוא שלכל האטרקציות מחירים סבירים מאוד.

רוצים לראות את לונדון מזווית אחרת? צאו לשיט קייקים בנהר התמזה! ילדים מגיל תשע ומעלה שיודעים לשחות, מוזמנים עם כל המשפחה ל-  London Kayak Tours, שייקחו אתכם למסע מלהיב ממנו תביטו אל האטרקציות המרכזיות בלונדון מהמים. לאורך הדרך ילווה אתכם מדריך מוסמך, שידאג לביטחונכם וגם יספק הסברים על מה ששתראו מסביב. ביום יפה וחמים במיוחד, זוהי אטרקציה לכל המשפחה שמבטיחה חוויה מסעירה ומיוחדת.

מבט מהמים על טירות וארמונות
מבט מהמים על טירות וארמונות

יעוד יום לונדוני אפרורי? בואו נתבל אותו בעוד קצת קור בזירת החלקה על הקרח. הרחבה הענקית של Alexandra Palace היא הגדולה ביותר בכל העיר ומתפרסת על פני 196 דונם. בימי רביעי מתקיימים במקום שיעורי החלקה למבוגרים (£8.5) ובחמישי לילדים מגיל חמש (£5). משפחות שכבר יודעות להחליק, מוזמנות להגיע בכל יום (יש הנחה למי שיגיע מוקדם) ולהשתובב יחד, רק לא לשכוח מעיל!

בדרום הרחוק, מרחק 40 דקות נסיעה מהמרכז, נמצא פארק שעשועים מטריף עם מתקנים לקטנים ולגדולים. ב- Chessington World of Adventuresרכבות הרים וספינות שודדים ובעצם כל מה שהייתם מוצאים בסופר-לנד או בלונה-פארק, אבל גם גן חיות קטן ואפילו אקווריום עם כרישים. דרך נהדרת להעביר יום סוחף מרגש יחד.

פארק ת'ורפ Thorp Park אומנם ממוקם מעט רחוק יותר (כ-50 דקות נסיעה מתחנת ווטרלו), אך הוא נחשב למסעיר ביותר שיש לסביבת לונדון להציע. המתקנים העצומים יעיפו אתכם באוויר, יסובבו, יזרקו לכל הכיוונים ויחזירו אתכם לאדמה מסוחררים אך מרוצים. האקסטרים מובטח! קחו בחשבון שהתורים בפארק עומדים על מינימום חצי שעה לכל מתקן, כאשר ברוב המקרים תעמדו שעה ואפילו יותר. לכן, מומלץ להשקיע עוד 45 פאונד לאדם ולקנות כרטיס "קיצור תורים" שיקנה לכם גישה מהירה (ללא תור) ל-5 מתקנים.

טיפ קטן לסיום: כמעט לכל האטרקציות משתלם יותר להזמין כרטיסים מראש דרך האתר מאשר לקנות במקום. בחלק מהמקרים הקנייה באתר תחסוך לכם גם את התור בכניסה

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

25 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי, תודה רבה על כל האינפורמציה.
רק בכדי לוודא שהתנאיים אקטואלים ל 06/2019!
1+1 עדיין תקף ל טרופי פארק?
קונים כרטיס בודד און ליין ואת השני נקבל בקופה עם הצגת כרטיסי TRAVEL CARD?
תודה

האם בטורפ פארק יש מתקנים שמתאימים לילדה בת 4?

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...