חם, מתחמם, לוהט: המסעדות הכי טרנדיות בעיר

הלונדונים תמיד מחפשים אחרי הדבר החם הבא וכשהם מוצאים – הם שומרים עליו כסוד כמוס. המסעדות בכתבה הבאה לא מפורסמות במגזינים הנחשבים ועם זאת, כולם כאן יודעים שהן המקום להיות בו.

הנה הצצה קטנה לאן כולם ילכו מחר…

(מאת: קארין בטש, LONDONEET)

מסעדה יפנית – Dinings

למסעדת 'דינינגס' אין צורך לבוא לבושים במיטב הבגדים והסטילטו, או לצפות לראות ולהראות, כי זה ממש לא המקום! גם אם תבואו בג'ינס וטי-שירט יגישו לכם את הסושי והטאפס היפני הכי טוב שאכלתם אי פעם. המקום נמצא בבעלות האקס שף של מסעדת נובו, תומארני צ'יבה, אשר מאס במסעדות היוקרה הראוותניות ובחר לפתוח מקום מינימליסטי ומעודן. הקירות והעיצוב נקי מצבעים ובכלל מכל דבר אחר, אשר עשוי למשוך את תשומת הלב מהאוכל המצוין והטרי. הסלמון טרטר צ'יפס, הקרפצ'יו, החציל קלוי על האש והסושי כבד אווז הם תענוג רצוף לחיך (וגם לכיס!)

אתר: www.dinings.co.uk

כתובת: 22Harcourt St, W1H 4HH

שעות פתיחה: שני-שבת 14:30-12:00, 22:30-18:00

טלפון: 44-20-7723-0666

dinings
דינינגס – לא על האוכל לבדו

מסעדה אסיאתית-איטלקית ובר לאונ'ג- Novikov

בניגוד לרוב המסעדות בלונדון, המקום הזה מתעורר הרבה אחרי שהשמש הולכת לישון. בבניין אחד, המתפרס על פני 3 קומות תמצאו את השילוש הקדוש – מסעדה אסייתית, מסעדה איטלקית וקומת מרתף עם בר לאונג' תוסס. המקום האלגנטי נמצא בבעלותו של המיליארדר, ארקדי נוביקוב, אשר מחזיק בלא פחות מ-50 מסעדות ברחבי העולם. היתרון הגדול של המסעדה הוא האוכל הטרי, המוצג לעיני הסועדים, שיכולים לבחור מבין ערימות הקרח את הדגים או פירות הים שיוכנו עבורם. הם גם מוזמנים להציץ אל עבר קיר הזכוכית העצום המפריד בין איזור הישיבה והמטבח הפעיל ולוודא שהם מוכנים כהלכה. לסיכום הנוביקוב הוא מקום נהדר להכיר ולהתערבב עם אווירה טובה, אוכל טוב ושירות טוב. מה כבר יכול להיות רע?

אתר: www.novikovrestaurant.com

כתובת: 50a Barkley St. Mayfair W1J 8H

שעות פתיחה: כל יום 24:00-12:00

טלפון: 44-20-7399-4330

מסעדה סינית פיוז'ן – Hakkasan

אם אתם מחפשים מקום רועש וחשוך, סקסי ואפל עם אווירה מסתורית ורשימת מי ומי – 'הקאסן' הוא המקום בשבילכם. המסעדה הסינית המודרנית פתחה סניף נוסף באזור מייפר (Mayfair), אשר מציע ליושביו חוויה מרתקת במיוחד: חלל גדול ופתוח, שתי קומות עם בר מעוצב ותפריט קוקטליים מגוון ומקורי. לא לוותר על הסלט ברווז פריך וקוקטיל ה-'האקה'!

אתר: www.hakkasan.com

כתובת: 17 Bruton St. Mayfair,London W1J 6QB

שעות פתיחה: כל יום 15:00-12:00, 2:30-18:00

hakkasan
הקאסן – אוכל שעושה שמח

טאפס בר ספרדי – Donostia

דונוסטיה מציעה לסועדיה מגוון טאפסים מסורתיים עם טוויסט של מקוריות. המקום קטן ומואר, מעוצב בקווים נקיים ועם מטבח פתוח להתרשמותכם. המנות המוגשות די קטנות אבל מאוד טעימות ומרשימות והמטרה היא שתנסו כמה שיותר מהתפריט המגוון. מנות החובה הן: פטה הכבד המעולה, הפיג צ'יקס המוגש רך-רך ומיני בורגר כל כך עסיסי שפשוט חייבים להזמין אותו פעמיים. על המנות האחרונות אפשר לוותר, אך יינות הקינוח טובים מאוד.

אתר: www.donosita.co.uk

כתובת: 10 Seymour Place London W1H 7ND

שעות פתיחה: ג'-שבת 15:00-11:00, 23:00-18:00; ראשון 15:00-10:00

טלפון: 44-20-3620-1845

סינית פיוז'ון –  BO London

אם בא לכם פינוק יקר (אפילו יקר מאוד) אך באמת בלתי נשכח, הזמינו מקום במסעדת 'בו לונדון'. המסעדה הסינית בבעלותו של  השף הנודע, אלווין לאונג, מחזיקה בתפריט של 12 או 14 מנות לארוחה אחת! כך שכדאי שתכינו עצמכם לערב ארוך ומעניין.. צפויה לכם התנסות מדהימה באקסטרים של הקולינריה עם מנות כמו Dead Garden, מעין קופסת עץ שלמראית עין נדמה שהיא מלאה באדמה עם כמה שתלים נבולים. התוצאה? אחרי שעוזרים אומץ ולוקחים ביס מגלים שהאדמה היא למעשה פטריות מפוררות ומהן מתמוסס קצף ירוק, שהוא בכלל אבוקדו אווירי. מוכנים להשתתף בניסוי?…

אתר: www.bolondonrestaurant.com

כתובת: 4 Mill St. London W1S 2AX

שעות פתיחה: שני-שבת 15:00-12:00, 23:00-19:00

טלפון: 44-20-7493-3886

טיפ קטן לסיום: אין מה לעשות – אם אתם רוצים להיות חלק מהדבר החם הבא – תהיו חייבים להזמין מראש לפחות 3 ימים (יותר אם בא לכם על שולחן בסופ"ש)

לכתבות נוספות אודות המקומות הכי טרנדים בלונדון היכנסו ל- LONDONEET

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

15 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי ,האם תוכלי לעזור לי בבקשה יש לי קונקשיין בלונדון בהמתנה של 14 שעות אני נוחתת בגטאויק ועוברת לשדה היתרו .
רציתי לדעת אם יש אפשרות של שמירת חפצים במזוודות על מנת שאני אוכל לטייל במרכז לונדון .. ?
ומה היא הדרך המהירה להגיע מגטאויק להיתרו ?
ואיך אני מגיעה מהיתרו לאוקספורד סטריט ? אני בכיוון של פרימארק ביג בן האם זה נמצא באותו אזור ?
אשמח לעזרה תודה !

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...