חנויות המעצבים של לונדון

לא בטוח שתוכלו להרשות לעצמכם לקנות כאן אפילו צעיף, אבל זו ממש אינה סיבה שלא לבוא לבקר. מלבד מבגדים ואקססוריז יפייפים בעיצובים מרהיבים ויוצאי דופן, לרוב גם הבוטיק של מעצבי העל הוא יצירת אומנות בפני עצמה.

רונן חן (Ronen Chen)

את מספר המעצבים הישראלים שהצליחו לפרוץ מחוץ לגבולות ארצנו, אפשר למנות על כף יד אחת. חלקם אולי השתלבו בקרב חברות האופנה המובילות, הובילו קולקצייה מוצלחת אחת, אך מכאן ועד לפתוח בוטיק אופנה משלהם, הדרך ארוכה – ורבים נפלו בה. אולי משום כך, בחרנו ברונן חן, להוביל את רשימת חנויות המעצבים בעיר עם החנות הנפלאה שלו במרכז, כמה דקות מהייד פארק. כמעצב הישראלי היחיד שזכה לפתוח שתי חנויות בלונדון, ניתן לייחס את ההצלחה המקומית שלו לחידושיו בתחום האופנה, שהפכו את הקוטור למשהו נגיש (שתוכלו להרשות לעצמכן) ולביש (אפילו ליומיום).

(New Quebec St 23, W1H 7SD)
 
Ronen Chen ss13 catalog photo Eitan Tal (11) (Large)
הצצה אל קולקציית הקיץ החדשה (קרדיט: Eitan Tal)

ניקולס קירקווד (Nicholas Kirkwood)

מעצב הנעליים הבריטי, הוא אחת ההצלחות הגדולות ביותר של העשרות האחרון. מויקטוריה בקהאם ועד קייטי פרי, כולן כבר הזמינו אצלו פלטפורמה בהתאמה אישית. הבוטיק המצליח שלו באזור מייפר (Mayfair) מתאפיין בעיצוב מודרני, לבן ומואר, אשר עושה טוב לתצוגת הנעליים הצבעוניות הממלאת את המדפים מהרצפה ועד התקרה. כל עיצוב הוא עולם ומלואו ובין השאר תמצאו כאן נעליים משובצות פנינים, פרווה ושאר ירקות. למי שמחפשת נעליים ליום-יום, כדאי שתדע שמבחינת קירקווד, נעל שטוחה היא כזו עם עקב של 12 ס"מ

(Mount St 5, W1K 3NE)

 

מארק ג'ייקובס (Marc Jacobs)

לא רחוק מקירקווד נמצא הבוטיק של המעצב האמריקאי, מארק ג'ייקובס. החנות הצבעונית משדרת הרגשה נינוחה ופחות מן הניכור המאפיין חנויות יוקרה ולשמחתנו, המחירים בהתאם – זולים מאוד יחסית לברנד היוקרתי. תמצאו כאן הרבה קשקושים כמו ספרים ועטים שנראים כאילו יצאו מחנות יד שנייה אבל בקומה התחתונה, במה שפעם היה חדר הכספות של בנק, מגוון נעליים ותיקים שווים במיוחד.

(5 South Audley Street 6, London, W1K 2RR)

Untitled
החזית מפרגנת לקהל הבית (קרדיט: האתר הרשמי)

ג'ורג'יו ארמני (Giorgio Armani)

ואיך אפשר בלי להזכיר את המעצב האיטלקי, שמינימליזם הוא שמו השני. בהתאם, גם הבוטיק עצמו חף מיומרנות, המוכרים מאוד אדיבים ושמחים לעזור, גם למי שהגיע רק להסתכל. תצוגת החליפות היא מחזה נדיר של עיצוב מהוקצע ותפירת עילית שמצליחה לחדש גם במסגרת הצרה של אופנת השחור-לבן. מבחר האקססוריז גם הוא מרשים במיוחד.

(Sloane Street 37-42, SW1X 9LP)

לואי ויטון (Louis Vuitton)

הקמתו של הבוטיק האקרווגנטי של המעצב הצרפתי הנודע, לואי ויטון, מוערכת בכמה מיליוני פאונד. כאן, לכל תיק מדף משלו וכיצירת אומנות ששווה משכורת וחצי, הוא מקבל את היחס הראוי לו. והרי ידוע, שיצירות מופת מקומן במוזיאון וזו בערך ההרגשה כשנכנסים לחנות: הכל מונח במקומו למען יראו וייראו. זהו ה-מקום להציץ לרגע לחייהם של היפים והאמיצים או לפגוש שייח סעודי שעליו תלויה כתכשיט בלונדינית דקיקת גזרה, מהופנטת מההיצע הנוצץ.

(New Bond Street 17-20, London, W1S 2RB)
 
vuitton-store-006
כל פריט במקומו מונח (קרדיט: האתר הרשמי)

סטלה מקרתני (Stella McCartney)

מעצבת מצליחה ובתו של החיפושית פול, שעיצוביה הפכו שם דבר בקרב כוכבני הוליווד. מדונה ואנני לנוקס, גווינת פלאטרו ואפילו ג'וד לאו, כולם מתגאים במלתחה שלמה שעיצבה עבורם. החנות המקסימה שלה, היא שיר הלל לגוף הנשי עם שמלות שמחבקות בדיוק במקומות הנכונים ומתרופפות להן, היכן שצריך. ההיצע מצומצם, אך בהחלט שווה הצצה ובמיוחד אל עבר המקטורנים המחויטים.

(Bruton Street 30, W1J 6QR)

אלכסנדר מקווין (Alexander McQueen)

המעצב האנגלי הנודע, קנה לעצמו שם בזכות אופנה ראוותנית (ויש אומרים צעקנית) ולעיתים אף מעוררת מחלוקת. כנראה משום כך, אימצה אותו ליידי גאגא כאחד מהמעצבים האהובים עליה ועיצוביו זכו לככב ברבים מן הקליפים שלה. הבוטיק שלו בלונדון, לעומת זאת, הוא מעט יותר סולידי, אך שומר על אמירה ייחודית ויוקרתית להפליא. בעוד שהוא עצמו לקח את חייו בשנת 2010, לאחר מות אימו, העיצובים שלו ממשיכים לעורר השראה והבוטיק נותר על כנו עד היום.

(Old Bond Street 4-5, W1S 4PD)
 
Alexander+McQueen+London+Flagship+Store+After+H5SqAMlrnH3l
הוא כבר אינו אבל עיצוביו רלוונטיים מתמיד

טיפ קטן לסיום: אל תחששו להיכנס ולהסתכל גם אם אין בכוונתכם לקנות, רק השתדלו שלא להפריע למוכרים והלקוחות האחרים

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

2 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

שלום, האם יש המלצות לחנויות מיוחדות לעיצוב הבית?

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...