חצי חינם: אוכל זול וטוב

מזון מהיר הוא לא בהכרח אוכל רע. הנה כמה המלצות למקומות הכי טובים (וזולים) בלונדון

 

מקסיקני,איטלקי, יפאני וכמובן, ישראלי, דוכנים ומסעדות שיפניקו את הבטן ויעשו טוב בכיס. נתחיל עם אחד המקומות האהובים ביותר בעיר, שלצערנו אין בו מקום לשבת אך עדיין עוברים בו מאות אנשים מידי יום.

Beigel Bake

נמנה בעברו הרחוק על המסעדות הכשרות של העיר. היום כבר לא כשרה, אבל נותרה בבעלות יהודים וככזו היא מוכרת את הבייגל הכי טוב בעיר. שמנת וסלמון היא הקומבינציה המועדפת, אבל יש גם עם ביצה ובשר ושאר ירקות (מאוד ממלא למרבה ההפתעה). עוגת הגבינה והבראוני שוקולד גם הם מתכון מנצח. לידיעתכם, המקום פתוח 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביום, אם מתחשק לכם להטביע את האלכוהול בשלוש לפנות בוקר. טווח מחירים נע בין £1-£2 לבייגל (159Brick Lane E1 6SB)

IMG_3025
הבייגל מוכן אל מול עניכם

למי שמעדיף ארוחה יפאנית טובה ולא יקרה, שיקפוץ לאחד מעשרות הסניפים של Yo Sushi (מצאו את הקרוב אליכם באתר הזה). זה עובד ככה: אתם יושבים על הבר ולידכם נע מסוע עם מנות סושי על צלחות בצבעים שונים. כל צבע מסמן מחיר (למשל צלחת ירוקה £1.7) ואתם בוחרים מה בא לכם לאכול. בסוף סופרים את הצלחות וזה מה שתדרשו לשלם. המנות תמיד טריות ומוכנות לנגד עיניכם על ידי השפים, אבל אפשר גם להזמין מהתפריט.

belt2
הצלחות הצבעוניות של יו-סושי

עוד המלצה לוהטת (תרתי משמע) היא רשת Chipotle Mexican Grill שמאפשרת לכם למלא בוריטו בכל טוב ב-£7 בלבד. בשר, עוף, ירקות, גווקאמולי, שעועית, סלסה, שמנת חמוצה ועוד עשרות תוספות, חלקן חריפות מאוד. כיאה לאוכל מקסיקני טוב ואיכותי, הוא ימלא אתכם עד אפס מקום. היכנסו לכאן למציאת הסניף הקרוב, תוכלו לקחת איתכם או לשבת לאכול במסעדה.

מי שאוהב פיצה אבל לא מתחשק לו משולש תעשייתי, כדאי שיטריח עצמו למסעדת Otto, הפיצרייה הכי מיוחדת בעיר. לתוספת תוכלו לבחור אחת מהקלאסיקות או לנסות משהו קצת יותר מיוחד כמו ריבת תאנים או ארטישוק (טעים!). משולש עולה 4£ ושניים כאלה ישלחו אתכם היישר לתנומת צהרים. לרגישים, אוטו מציעים מבחר של שילובים נטולי גלוטן ( 6Chepstow Road  W2 5BH ).

למתגעגעים הביתה, בואו ל-Pilpel, מסעדה בחסות ישראלית שמוכרת פלאפל מצוין ומנות מפנקות במחירים משתלמים (38Brushfield St E1 6AT ) הקליקו לאתר הרשמי.

לקינוח, עמדו בתור לאחד הסודות השמורים ביותר של העיר – La Creperie De Hampstead. קרפים מדהימים, מתוקים ומלוחים, שיעשו לכם חשק לעוד ועוד (והאמת, במחיר כזה, למה לא?). הכתובת היא 77Hampstead High St NW3 1RE , אבל אל תגידו שאנחנו סיפרנו לכם!

hampstead crepe stand
כמעט תמיד יש תור (קרדיט: Moolina)

טיפ קטן לסיום: השווקים של לונדון הן עוד אופציה נהדרת לזלול בכיף ובזול

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

2 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

שלום שוב, אני קוראת כרגע שכדאי בימי ראשון לאכול באחד מהפאבים – מאחר שאנו מתכננות לבקר ביום ראשון בארמון באקינגהם – באיזה פאב כדאי להתיישב לצהריים? תודה

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...