טיפים לטיול זול בלונדון

כמה כסף לקחת ללונדון? שאלה טובה! אבל התשובה אינה פשוטה כלל, הנה כמה עצות שיכולות לחסוך הרבה!

 

כדי לחשב כמה כסף לקחת לחופשה בלונדון, עליכם לענות קודם כל על השאלות הבאות

1. עלות מלון בלונדון

המלון הוא ההוצאה הגדולה ביותר בטיול, מלבד הטיסה. בחלק הלינה באתר שלנו תוכלו למצוא המלצות עבור מלונות במרכז לונדון, הן במחיר נמוך והן במחיר בינוני. חשבו תחילה כמה תעלה לכם השהות במלון, האם יש בחדר קומקום שאפשר להכין איתו קפה/תה או אפילו מרק נמס בכוס והאם יש מקרר קטן שאפשר לשמור בו גבינה ולחם ולהכין סנדוויץ' ולחסוך עלות של ארוחה.

2. אטרקציות בלונדון – עלויות

ההוצאה השלישית בגודלה, אחרי הטיסה והמלון, הן אטרקציות מרכזיות בלונדון. למרבה המזל, הרבה מהדברים לעשות בלונדון, אפילו הכי שווים, הם חינמיים. קודם כל, לראות מבחוץ את המבנים המדהימים של העיר כמו הביג בן, בניין הפרלמנט, כיכר טרפלגר זה לחלוטין ללא תשלום ויש גם סיור מודרך חינמי שתוכלו לקרוא עליו כאן. המוזיאונים והגלריות המרכזיים הם ללא תשלום, הכניסה לפארקים והגנים היא חינמית כמו גם טיול על התמזה או על תעלת ריג'נט, טיול בשכונות לונדון או ללכת לראות הופעה בפאב – הכל ללא תשלום. האטרקציות המרכזיות בתשלום הן: לונדון איי, מדאם טוסו, מוזיאון ריפלי, גן החיות, האקווריום של לונדון, מצודת לונדון או להיכנס לתוך כנסיית ווסטמיניסטר אבי. למזלכם, כרטיס הנסיעות השבועי, מקנה לכם הנחה של 1+1 להרבה מהאטרקציות הללו. לעוד פרטים לחצו כאן.

3. תחבורה בלונדון

התחבורה הציבורית בלונדון מאוד מאוד יעילה, אבל גם לא זולה. למי שמגיע לשבוע אני ממליצה לקנות את הטרוולכארד שמקנה גם הנחות לאטרקציות ועולה קצת יותר מ-£30. הוא מקנה לכם נסיעה חופשית וללא הגבלה לרכבת התחתית, באוברגראונד ובאוטובוסים.

4. מסעדות ובתי קפה – לאכול בזול בלונדון

לונדון היא אחת הערים עם המבחר הקולניארי הגדול ביותר בעולם. יש כאן הכל מאוכל הודי ועד ארגנטינאי, מגורמה ועד אוכל רחוב מעולה, טבעוני, צמחוני, בשרי וכל מה שבניהם. המלצות על מסעדות ובתי קפה טובים ולא יקרים אתם יכולים לקרוא בחלק הזה באתר ובעיקר בכתבה הזו.

בלונדון אפשר בקלות מאוד למצוא עסקיות צהרים/ערב מוקדם (עד 7) במחיר של £10 לשתי מנות (ראשונה ועיקרית או עיקרית ואחרונה), פשוט צריך לעשות סיבוב קצר ברחוב הראשי ובלי קושי תמצאו משהו. כאן יש כמה המלצות על מקומות כאלה בשכונת אנג'ל המדליקה אבל באמת שכמעט בכל רחוב אפשר למצוא מבצע כזה או אחר לארוחת צהרים של עד 12 פאונד לאדם.

אם אתם רוצים לחסוך עוד יותר, או לאכול נשנוש בערב או בבוקר, אפשר להיכנס לאחד השווארמיות (נקרא כאן Kebab Shop והטעם שונה ממה שאתם מכירים – יש שאוהבים יותר ויש פחות), או הפלאפליות או אם אתם אוהבים אוכל שמנוני – לאחת מההמבוגריות או Chicken Shops שמוכרים מנה ב-5-3 פאונד. אני דווקא ממליצה להימנע מהאחרונים (הפלאפל כאן לא רע אבל השאר פחות) ודווקא ללכת על הסדוויץ' המפנק של רשת סאבווי שמגיע כולל שתייה ב-£3 בלבד.

אפילו אם אתם מיליונרים, אל תוותרו על המאכל הכי אנגלי – הפיש אנד צ'יפס, שמחירו נע בין 10-4 פאונד והוא מהווה ארוחת צהרים מפוצצת שאחריה חובה שנץ'. עוד על פיש אנד צ'יפס בלונדון והמלצות על מקומות תוכלו למצוא כאן. ביום ראשון, ארוחת הבוקר המסורתית גם היא תענוג צרוף ובהרבה מקומות תוכלו למצוא אותה ב-£5 בלבד.

ואם אתם לא רוצים לחפש רחוק מידי, בכל רשת סופרמרקט בעיר מציעים כריך+שתייה+חטיף (או פרי) ב-£3 פאונד בלבד. זה משביע וטעים ויש גם אופציות כריכים בריאים ולמחיר אין תחרות.

5. שופינג בלונדון

אני תמיד ממליצה לבוא ללונדון עם מזוודה ריקה. השופינג פה שווה בטירוף ויש כאן דברים מיוחדים וזולים מאוד (מאוד). פנו לעצמכם 3 שעות, לכו לחנות פרימארק ורק אז תמשיכו לראות מה מציעים כל השאר. עוד על קניות בלונדון – כאן.

6. בילויים בלונדון

הבילוי מספר אחת בעיר הוא מחזות הזמר, עליהם תוכלו לקרוא כאן ובכתבה יש גם המלצה איך להשיג כרטיס בזול. המחיר נע מ-15 פאונד ויכול להגיע עד 100 פאונד לכרטיס בשורות הראשונות.

אבל מחזות זמר זה בעיקר לתיירים ואם אתם רוצים לבלות כמו מקומיים, תפנו מקום בבטן. לא לאוכל כמובן, אלא לבירה, וויסקי והרבה ג'ין אנד טוניק. פיינט (קצת יותר מחצי ליטר) יעלה בין 5-3 פאונד ו-Happy Hour מתחילה בסביבות 18 ומסתיימת ב21-20. בהרבה פאבים יש גם הופעות חיות בחינם, אז שווה לבדוק לפני והמלצות על מקומות טובים תוכלו לקרוא כאן.

——-

לסיכום, אפשר לטייל בלונדון בזיל הזול ועדיין לראות המון. ביום יפה ללכת לגנים המטופחים, או לטיול על התעלה וביום פחות יפה, למוזיאון או גלריה. בצהרים לאכול עסקית במסעדה טובה ובערב ללכת לפאב עם הופעה.

הוצאה ממוצעת ביום בלונדון (לא כולל אטרקציה בתשלום או מחזות זמר) היא כ-£50 (כולל תחבורה ציבורית) וכמובן אפשר גם פחות או יותר תלוי באוכל.

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

50 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי , אני ובן זוגי טסים ב01/12 עד ה07/12 ללונדון
רציתי לדעת כמה כדאי בסהכ להביא?(כולל נסיעות בזבוזים אוכל)

היי כתבה מעולה!!! תודה
מגיעה ללונדון ב22/4 עם הבנות שלי (בגילאים 8 ו-6) אחותי ואמא שלי… טיול נשים.
עם כמה כסף לדעתך אני צריכה להגיע? (לא כולל מלון וטיסות) בקטע של התחבורה אני קצת בלחץ שלא אסתדר.. קניות לא באטרף… הסיור לארמון לביג בן וכו עדיף סיור או שאוכל לעשות את זה לבד?
שריינתי את המלון RUSKIN HOTEL שנמצא ב-
386 High Street North, Newham, לונדון, E12 6PH, בריטניה –
איך המיקום? חחח שאלתי הרבה אשמח לעזרה
תודה

היי. דבר ראשון, תודה רבה על הכתבה הזאת, היא מעולה. דבר שני, יש לי שאלה קטנה- אני ועוד מספר חברים חושבים על לטוס ללונדון בחודשים הקרובים. האם לדעתך הטיול הזה כולו (שאורכו יהיה 5 ימים) יכול להסתכם בעד כ3000 שח? אני כולל בתוך השאלה את זה שהטיסה היא בחודש מרץ, המלון שניקח הוא מלון של 2 כוכבים בערך או אפילו כוכב אחד (הוסטל או מלון קטן כזה), ואת העובדה שאנחנו חבר'ה דתיים שמקפידים על כשרות, כך שאנחנו לא מתכננים לאכול שם במסעדות. בנוסף לכך אנחנו רוצים לעשות את האטרקציות המרכזיות שהעיר הזו מציעה בתדירות של אטרקציה מרכזית אחת ליום כך שאני מניח שהן יעלו לנו כסף.. האם לדעתך, בתור מומחית, הטיול הזה באמת יכול להסתכם בהוצאה של סכום כזה? אשמח לתשובה מהירה אם תוכלי בבקשה :)

היי,
קודם כל תודה על המדריך המעולה
אבל נשארתי טיפה מבולבלת
אני טסה ביום חמישי הקרוב 18.1.18 עד ליום שני 22.1.18
ברגע שאני רוכשת את הכרטיס ב31 פאונד האם הסכום הוא עבור הכרטיס בלבד ללא נסיעות או האם כבר נטענות בו נסיעות בסכום הזה?
מה לדעתך הכי משתלם לי לקחת במקרה של טיול בן 5 ימים
רוצות לראות הרבה אטרקציוצ

הי,
אתר מדהים.
מגיע עם אשתי ל3 ימים.
נוחת בסטנסטד ונישן בקנסינגטון.
האם איזי באס לפדינגטון ומשם טיוב מומלצים?
אם כן, אפשרי לקנות רק כשאנו נוחתים או שממש מומלץ בטרם הטיסה ללונדון??

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...