כרטיס הנסיעות המקנה מבצעי 1+1

מהו כרטיס הרכבות – טרוולכארד?

 

כרטיס נסיעה שבועי שעולה כ-31 פאונד ומקנה נסיעה חופשית למשך שבוע בכל אמצעי התחבורה בתוך לונדון: רכבת תחתית, רכבת עילית (Overground) ואוטבוסים. היתרון של הכרטיס, לעומת האויסטר, הוא מקנה מבצע של 1+1 להמון אטרקציות מרכזיות בלונדון, למסעדות, סיורים, אירועי ספורט, תערוכות וכולי…

IMG_3085-300x225
כך נראה הטרוולכארד

אילו הנחות הוא כולל?

הנה רק כמה מהאטרקציות שלהם הכרטיס מקנה כניסה של 1+1*:

אטרקציות מרכזיות בלונדון

לונדון איי (London Eye), מדאם טוסו, לונדון דאנג'ן (London Dungeon),   ריפלי תאמינו או לא (Ripley's Believe It or Not),   טאוור אוף לונדון (Tower of London),    האקווריום של לונדון (Sea Life),    גשר לונדון (London Bridge),    גן החיות של לונדון,    שיט על התמזה,    קיו גארדנס (Kew Gardens),    ארמון קנזינגטון (Kensington Palace) ועוד..
עוד על אטרקציות מרכזיות בלונדון תוכלו לקרוא כאן

משפחות,ילדים ונוער

פארק ת'ורפ (לונה פארק עצום), לגולנד (LEGOLANDׂ), פיינטבול (Paintball), גן החיות לילדים (Battersea Park Children’s Zoo)

עוד על אטרקציות למשפחות בלונדון תוכלו לקרוא כאן

מחזות זמר והצגות

Thriller (המחזמר של מייקל ג'קסון), 39Steps, סטומפ (Stomp – כמו מיומנה הישראלית) ועוד..
עוד על מחזות זמר בלונדון תוכלו לקרוא כאן

סיורים

סיור באיצטדיוני הכדורגל של לונדון – וומבלי, ארסנל, צ'לסי או פולהאם, סיור ביטלס, סיור ד"ר הו, סיור הארי פוטר, סיור ג'ק המרטש, סיור בעקבות ג'יימס בונד ועוד..
עוד על סיורים בלונדון תוכלו לקרוא כאן

מוזיאונים בתשלום

המוזיאון היהודי, תערוכות במוזיאון הלאומי, חדרי המלחמה של צ'רצ'יל, מוזיאון העיצוב, מוזיאון האופנה, מוזיאון פרויד, מוזיאון הרכב של לונדון (Motor Museum) ועוד..
עוד על מוזיאונים בלונדון תוכלו לקרוא כאן

אוכל ופינוקים

מסעדות, בתי קפה, פאב קרול (Pub Crawl).
עוד על אוכל מסעדות בלונדון תוכלו לקרוא כאן

לרשימת ההטבות המלאה לחצו כאן. *שימו לב כי הרשימה מתעדכנת מידי פעם ויורדות או נוספות אטרקציות נוספות.

שימו לב לאותיות הקטנות! בחודשי הקיץ או בכריסמס חלק מהמקומות אינם מקבלים את ההנחה. 

איפה קונים טרוולכארד?

בכל תחנת רכבת מרכזית (National Rail ) כמו: Kings Cross, Waterloo, Victoria, London Bridge  – אי אפשר לקנות בשדות התעופה.

להלן רשימת תחנות הרכבת בלונדון:

תחנות הרכבות
איפה קונים?

כדי למצוא את תחנת הרכבת הקרובה ביותר לאזור שבו אתם מתגוררים, היכנסו ל-google map, הקלידו את הכתובת וחפשו את הסימן הזה Capture המסמן תחנת רכבת.

גשו לדוכן הכרטיסים ובקשו  Weekly Travelcard וודאו כי הכרטיס מקנה two for one offer ודאגו לבקש את חוברת ההטבות.

כדי לבדוק עד מתי משרד הכרטיסים פתוח באותה תחנה, היכנסו לאתר של חברת הרכבות וחפשו את שם התחנה. כל הפרטים אודותיה – החל משעות הפתיחה של דוכן השירות ועד האם יש בה שירותים ציבוריים – נמצאים שם. כאן גם תוכלו לראות באיזה אזור (Zone) היא נמצאת.

מעבר לכך – אין לי מידע, אז לא אוכל לעזור אם תשאלו בתגובות איפה אפשר/אי אפשר לקנות.

פרטים חשובים

1- הכרטיס הוא אישי וחובה להביא אתכם תמונת פספורט בכדי להנפיקו.

2 – לכל אחד מבני הזוג חובה שיהיה כרטיס. ההנחה היא 1+1 אם אתם שלישייה, רק שניים יקבלו את ההנחה, אם אתם חמישה – רק ארבעה יקבלו, וכך הלאה…

3- לא ניתן לקנות אותו לפחות זמן משבוע, אך לעיתים משתלם לקנות אותו אפילו לשלושה ימים, כי בסופו של דבר ההנחה לאטרציות יוצאת גדולה יותר מאשר אם הייתם קונים אויסטר לשלושה ימים בלבד.

4 – מגיעים למקום האטרקציה ומציגים את הכרטיס עצמו בתוספת אחד השוברים שנמצאים בעמודים האחרונים של חוברת ההטבות שתקבלו עם הכרטיס.

האם צריך להדפיס את השוברים מראש?

בניגוד למה שכתוב באתר שלהם, אין צורך להדפיס שוברים מראש – רק תדאגו לבקש את החוברת במעמד קניית הכרטיס. אם אתם רוצים להדפיס את השובר מראש תצטרכו להתחייב לתאריך מסוים. אם אתם לא רוצים להתחייב, אז תשתמשו בשוברים הריקים שמגיעים עם החוברת במעמד הקנייה.

האם אפשר להזמין מקום מראש?

חדש!! אפשר להזמין מראש כרטיסים לאטרקציות הבאות: לונדון איי, עולם המים, מדאם טוסו, הצינוק של לונדון, ריפלי תאמינו או לא.

לחצו על האטרקציה המבוקשת להזמנת הכרטיס: London EyeMadame Tussauds LondonLondon DungeonSEALIFE London AquariumRipley's Believe it or Not! London Dreamwork Tours, Shrek's Adventure

חובה להדפיס את הכרטיסים שהזמנתם ולבוא איתם ועם כרטיס הרכבות לאטרקציה.

לכרטיסי התיאטרון וגם מחזות הזמר – חובה להזמין מראש דרך האתר.

מה ההבדל בינו לבין האויסטר?

נתחיל במה דומה – שניהם תקפים לכל אמצעי התחבורה הציבוריים של לונדון ומחירם זהה.
שניהם אישיים, כך שכל נוסע חייב להחזיק באחד.
השונה? עם הטרוולכארד אתם מקבלים את המבצע של ה-1+1 ועם האויסטר לא.
האויסטר הוא למעשה כרטיס אלקטרוני שאמור להחליף את כרטיסי הנייר. אפשר לטעון עליו סכום כסף, נסיעה בודדת, כרטיס יומי/שבועי/חודשי/שנתי. אפשר לקנות אותו בכל תחנת טיוב בעיר ויש עליו פיקדון של 5 פאונד, שיוחזר לכם כשתסיימו את השימוש בו ותחזירו את הכרטיס.
לטעון כרטיס חופשי-שבועי על האויסטר יעלה בדיוק אותו הדבר כמו לקנות טרוולכארד שבועי.

כרטיס נסיעה לילדים בלונדון

ילדים עד גיל 11 נוסעים חינם בתחבורה ציבורית ולכן, אינם זקוקים לכרטיס נסיעה כלל (כאמור גם לא אויסטר). עם זאת, גולשי האתר מדווחים כי לעיתים משתלם יותר דווקא לקנות להם את הטראוולכארד בכדי להינות מהנחת ה-1+1. אם לדוגמא, אתם משפחה של שני הורים ושני ילדים, שאחד מהם מעל גיל 11 והשני לא (כלומר רק אחד זקוק לכרטיס נסיעה) – משתלם לקנות לשניהם כרטיס טרוולכארד. כמו האויסטר, גם בכרטיס זה, ילדים זכאים להנחה משמעותית.

הנה המלצתו של הגולש הנאמן, מר פיני יצחקי: "למרות שלא צריך לרכוש לילדים קטנים כרטיס נסיעה, כי הם יכולים לנסוע בחינם, שווה  לקנות את הטראוול קארד – כי רק איתו ניתן לקבל את הטבת 1+1 במגוון אטרקציות. כך שאם רוצים שגם הילד הקטן יכלל בהטבה, צריך לקנות כרטיס טראוול קארד גם עבורו.אנחנו קנינו טראוול קארד שבועי לאזורים 1,2 – לילד זה עולה חצי מחיר, רק 15.40 פאונד, אבל זה השתלם לנו כי קיבלנו הטבת 1+1 במאדאם טוסו, בדאנג'ן ועוד. (בכניסה לאתר אחד כבר מכסים את העלות!)"

לאילו אזורים תקף הטרוולכארד?

לונדון מחולקת לאזורים 6-1. אזורים 1 ו-2 הם אזורי המרכז ושם נמצאות כל האטרקציות של העיר. אזורים 6-3 הם בעיקרם אזורי מגורים.

המחירים של האויסטר והטרוולכארד משתנים בהתאם לכמות האזורים (Zone) שאתם מתכוונים להגיע אליהם. אזורים 1+2 הם ברירת המחדל ואם תרצו להגיע לאזורים נוספים תאלצו לשלם עוד כמה פאונדים.

חשוב – אלא אם כן אתם רוצים להגיע לגולדרס גרין (אזור 3) – אין שום טעם להוסיף כסף ולקנות מעבר לאזורים 2+1. אין שם דבר מלבד אזורי מגורים.

לרשימת המחירים לחצו כאן (ב-OFF PEAK הכוונה היא לנסיעות לפני 9:00 בבוקר ואחרי 19:00)

כדי למצוא את האזור בו אתם מתגוררים, היכנסו לגוגל, הכניסו את הכתובת וחפשו את שם התחנת טיוב הכי קרובה אליו. אז הקליקו כאן וחפשו את התחנה (אפשר להסתכל במדריך בתחתית או פשוט ללחוץ CTRL+Fׁ) האזור מופיע באפור/לבן ברקע.

כמו כן – הוא לא יהיה תקף לנסיעה משדה התעופה, מאחר וכל שדות התעופה נמצאים מחוץ לעיר. למידע איך להגיע משדה התעופה ללונדון היכנסו לכתבה הזו.

פרטים נוספים על תחבורה ציבורית בלונדון – בכתבה הזו.

—בקשה ממני: גולשים יקרים, אנא, לפני שאתם כותבים תגובה או שולחים שאלה, קראו היטב את הכתבה והציצו בתגובות. אותן שאלות חוזרות על עצמן שוב ושוב והתשובות לכולן נמצאות בכתבה ובחלק התגובות—- אם יש לכם שאלות אנא בידקו באתר הרכבות: http://www.daysoutguide.co.uk/faqs 

נעזרתם במידע? עזרו לאחרים להגיע אלינו ושתפו את הכתבות או הצטרפו אלינו בפייסבוק

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

857 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

תודה רבה על כל האינפורמציה,
כרטיס הטרוולכארד הוא מראשון עד ראשון או שאפשר להשתמש בו שבוע ממתי שמגיעים
לדוג' מרביעי עד רביעי?
האם יש אפשרות לכרטיס נסיעה יומי בכל אמצעי התחבורה? ואם כן מה שמו?
האם יש אפשרות לקנות ברציפים כרטיס לנסיעה בודדת באוטובוס/ מטרו/ רכבת?

תודה רבה!

היי, אני טסה ללונדון בדצמבר. החוברת קופונים מקבלים אחרי שקונים את טראוולכארד בתחנות הרכבת? ומה עדיף להדפיס את קופונים או לקחת חוברת?
תודה!

היי
רציתי לשאול לגהי ההטבה של חברת הרכבות 1+1
אנו נוסעים מסטנסטד לגולדרס גרין עם אוטובוס שהמפעילה שלו זה חברת הרכבות
האם גם על זה יש את ההטבה

שלום,
האם הכרטיס השבועי (טרוולכארד) שאני קונה מקנה לי אפשרות נסיעה גם ב-Underground? או רק בעליון?

תודה.

1 60 61 62

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...