לא על הפאבים לבדם: חיי הלילה של לונדון

מחפשים הרפתקה לשעות החשיכה? הנה כמה דרכים יצירתיות להעביר ערב בלתי נשכח

 

רולר-דיסקו

לכל מי שרוצה להרגיש שוב כמו ילד. גלגיליות היו להיט ענק עד שנות ה-90 ואז משום מה נעלמו – אבל עכשיו הן חוזרות ובגדול. ברולר דיסקו שתי רחבות בהן מתגלגלים להם הרוקדים לרקע מוסיקת דיסקו מקפיצה. אין עוד מקום עליז כל כך בלונדון ולמי שכבר שכח איך לרכב על סקייטים, תאמינו לנו – זה חוזר ממש מהר. יש ימים מיוחדים למשפחות, אך בערבים המקום מלא חוגגים שנהנים גם מהבר התוסס במקום.

זה האתר: www.rollerdisco.com

2012-11-30 22
אלכוהול+סקטים = מתכון מנצח

מופע קברט

סצנת הקברט של לונדון, הפכה לוהטת לפחות כמו המולאן רוז': השמלות המתנופפות, הריקודים המפתים, קטעי השירה והמוזיקה החיה, יהפכו את הערב שלכם לבלתי נשכח. הרבה פעמים המועדונים משלבים בין קברט, ברולסק, קטעי קומדיה וכמובן, מופעי דראג צבעוניים.

www.madamejojos.com/cabaret – אחד המועדונים הוותיקים ובו מופעים שרצים כבר 10 שנים.
www.proudcabaret.com – המקום הזה נראה כאילו יצא היישר משנות ה-50: שולחנות קטנים מסודרים סביב הבמה, אורות אדומים ומלצרים עם ווסט צמוד במיוחד. יש אחד בסיטי ואחד בקמדן טאון.
www.cellardoor.biz – מכירים את הסרטים הישנים בהן אישה יפייפיה נמרחת על פסנתר כנף ושרה בקול צלול על חייה הקשים מנשוא? כאן תוכלו לראות זאת בלייב.

Proud Cabaret, City
אפלולי ומרתק – הקברט של לונדון

פול וביליארד

גם אם אינכם פול ניומן ב"צבע הכסף", ההנאה מובטחת. תוכלו להתרשם מהמיומנות של הלקוחות הקבועים או לצחקק על נערות קטנות בעקבים גדולים, שמנסות להחזיק את המקל בלי לאבד שיווי משקל. המועדונים המרשימים, בהם כמה עשרות שולחנות צמודים זה לזה, הם גם מקום טוב להכיר בו חברים חדשים ולהיתקל בתיירים מכל העולם.

www.n1bar.com – שולחנות פול וביליארד וגם כמה משחקי ארקייד.
www.hurricaneroom.co.uk – לאחרונה הושקעו לא פחות חצי מיליון פאונד בשפצור המקום. 10 שולחנות סנוקר, 6 שולחנות פול אנגלי, 9 פול אמריקאי ושני תאי פוקר. פתוחים 24/7 והכניסה עם תעודה מזהה בלבד.
www.cafekick.co.uk/bar-kick  – פוזבול הוא כנראה המילה האחרונה בשטח כי הבר הזה תמיד מלא. 10 שולחנות כדורגל-שולחן ואפילו טורנירים מקצועיים.

קריוקי

השילוב המנצח בין אלכוהול ושירים מהנינטיז, שבא לידי ביטוי בזיופים קולניים אל תוך המיקרופון. נשמע לכם כמו חלום רע? זה הרבה יותר כיף ממה שאתם מתארים לעצמכם. האווירה כאן תמיד צוהלת ושמחה כי כולם נקרעים מצחוק חצי מהזמן. בהחלט אחת הדרכים הכי מהנות להעביר לילה יוצא דופן.

www.luckyvoice.com  – אחד המקומות הידועים בעיר, עם חדרי קריוקי פרטיים לקבוצות.
www.sourcebelow.com – מועדון הופעות, קומדיה וקריוקי.
www.karaokebox.co.uk – חדרי קריוקי מעוצבים עם מבחר של אלפי שירים.

better
חדרי קריוקי פרטיים ב-Lucky Voice

באולינג

אולי לא עשיתם את זה מאז היציאה הכיתתית של ד'2 אבל אם תחשבו על זה לרגע – איזה כיף היה, נכון?? אז יאללה, כאן אין סיכוי שתתקלו בחברים של אחיכם הקטן ותוכלו לשחק להנאתכם בלי חשש. אולמות הבאולינג הענקיים של לונדון הם בהחלט חוויה יוצאת דופן ומה שחשוב לזכור הוא זה: כלל שתשחקו יותר אנשים ויותר זמן תשלמו פחות לשעה. כמובן, שבסופ"ש זה יעלה יותר. מחיר ממוצע לשלושה אנשים לשעה הוא כ-7 פאונד לאדם.

הנה כמה מהטובים ביותר:
www.allstarlanes.co.uk – ארבעה סניפים בכל רחבי העיר. מחירים טובים באמצע השבוע, הנחות על שתייה ומסלולים מיוחדים לילדים ומשפחות.
www.bloomsburybowling.com – באולינג בסגנון אמריקאי, שמשלב גם מעין דיינר שמגיש פיצות והמבורגרים עסיסיים.

קומדי קלאב

מועדוני סטנד-אפ הם תמיד דרך נהדרת להעביר לילה מצחיק עד דמעות. אם אתם מצליחים לפענח את המבטא הבריטי כמובן.

www.thecomedystore.co.uk – המועדון הטוב ביותר בעיר. מגיעים לכאן גם שמות גדולים, אך ערבי הקומדיה בהם עולים כמה קומיקאים מתחילים אחד אחרי השני הם ללא ספק גולת הכותרת.
www.sohotheatre.com – קטן ואינטימי אך מצחיק לא פחות מהאולמות הגדולים.
knock2bag.co.uk – שמונה פאונד להופעה קורעת של שעתיים וחצי, בהחלט הוצאה טובה.

3524147233_61cfce0df7
צחוקים, דאחקות, קטעים וסחתיין (קרדיט: aulchong.net)

טיפ קטן לסיום: אם עוד לא הייתם באחד ממחזות הזמרמועדוני ההופעות או בתי הקזינו אלו הן אופציות נהדרות להעביר לילה בלתי נשכח

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

5 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי :) יש לי שאלה לגבי הICEBAR, שמעת על המקום? מומלץ?
תודה!

יש איזו המלצה לפאב של בלוז?

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...