לינה זולה בלונדון: בתי המלון המומלצים

כאחת הערים המתוירות ביותר באירופה, לונדון מציעה למבקריה מגוון אפשרויות לינה, חלקן צנועות אך איכותיות. כך תמצאו מלון זול בלונדון.

 

על מלון טוב, לא תמיד חייבים לשלם בגדול. לעיתים אפשר לחסוך באמצעות לינה במלון מרוחק מעט מהמרכז, עם מקלחת משותפת (אבל נקייה!) או פשוט כי  הזמנתם מספיק זמן מראש. גם בלי להתפשר תוכלו למצוא את מה שמתאים לכם ואנחנו כאן לעזור.
הרשתות הגדולות – איביס וטרבלודג'

Travelodge

רשת מלונות זולים עם סניפים בכל רחבי העיר. המחיר תלוי גם במיקום המלון, אבל כמעט תמיד הוא ממוקם ליד תחנת טיוב, כך שגם אם התרחקתם מעט מהמרכז זה לא נורא. החדרים קטנים ופשוטים למדי, אך נקיים ובמחירים ללא תחרות. ככל שתזמינו יותר זמן מראש, כך המחיר ירד, אך זכרו שמדיניות הביטולים אינה מאד סלחנית.

אתר: www.travelodge.co.uk/hotels
טלפון: 44-87-1984-6190
מחיר: החל מ- £50

Ibis London

עוד רשת מלונות בינלאומית,  שידועה במחיריה המשתלמים. לאיביס עשרות מלונות זולים בלונדון, שאליהם מגיעים בעיקר צעירים ולכן זה גם מקום טוב לפגוש חברים חדשים מכל העולם. אם עוד לא הזמנתם טיסה כדאי לבדוק את המבצעים שיש בתאריכים מסוימים. אם הזמנתם לפחות 20 יום מראש המחיר עשוי לרדת בחצי ואם לקחתם חדר ליותר משלושה ימים המחיר יורד עוד יותר.

אתר: http://www.ibis.com/gb/hotel-5011-ibis-london-city
מחיר: החל מ- £50

המיוחדים והזולים

Hotel 55

מציאה שאין כמותה, אם הצלחתם להשיג כאן חדר, הרווח כולו שלכם. מלון מודרני ושיקי מאוד עם בר שפתוח 24 שעות ואפילו מסעדה יפנית. החדרים יפייפים ונקיים, הם משקיפים לחצר הפסטוראלית וכוללים מקלחת ושירותים, אינטרנט חופשי וטלוויזיה שטוחה. המלון ממוקם בקצה המערבי של העיר, אך נמצא דקה הליכה מתחנת North Ealing  ממנה יוצא קו הפיקדילי, כך שתוך 20 דקות אתם בעיר.

אתר: www.hotel55-london.com
כתובת: 55 Hangar Lane W5
טלפון: 44 (0)20-8991 4450
מחיר: החל מ- £65

Bedroom (2)_gl10

Twenty Nevern Square

בית מלון זול בלונדון עם חדרים קטנים אך מקסימים. יש הרגשה ויקטוריאנית באוויר, כנראה בזכות המצעים הרקומים, וילונות הקטיפה וכריות המשי. לישון כמו מלכים במחיר של פשוטי העם. יש חדרים עם אמבטיה משותפת, אך זו נשמרת מאוד מאוד נקייה בכל שעות היממה וזו דרך טובה לחסוך עוד כמה פאונדים (רק תביאו אתכם כפכפים).

אתר: www.20nevernsquare.com
כתובת: Nevern Square SW5
טלפון: 44-20-7565-9555
מחיר: החל מ- £80

The Hoxton

אם אתם רוצים לישון בסטייל, זה המקום בשבילכם. המחיר אולי מעט יותר גבוה, אך החדרים המפנקים בהחלט שווים את הקפיצה הקטנה כלפי מעלה. המלון שנמצא בשכונת שורדיג' הצעירה , ישאיר אתכם קרובים לסביבה התוססת של מזרח העיר: פאבים, מועדונים ומסעדות טובות, כולם במרחק הליכה של כמה דקות.

אתר: www.hoxtonhotels.com
כתובת: 81 Great Eastern St EC2
טלפון: 44-20-7550-1000
מחיר: החל מ- £80

_MG_7322 copy

כל המחירים בכתבה מתייחסים לשני אנשים בחדר זוגי (Double).

 טיפ קטן לסיום: ככל שתזמינו מראש ותתרחקו ממרכז העיר, כך סביר שהמחיר יהיה נמוך יותר. כל עוד אתם נמצאים מרחק הליכה מתחנת טיוב, תהיו בטוחים שתוכלו להגיע במהירות לכל מקום בעיר

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

52 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

הי,
תודה רבה על האתר המושקע והמעודכן.
אנחנו משפחה עם ארבעה ילדים שמגיעים בקיץ ללונדון. רציתי לדעת מה דעתך לגבי מגורים בשכונת hamersmith בכלל ובמלון holiday inn hamersmith בפרט (אם את מכירה..).
תודה רבה!

תודה על כל המידע!

שעת ההמראה מנתב"ג היא 22:40 ב-01/10, כששעת הנחיתה היא 02:25 ב-02/10.
האם אני צריך להזמין חדר בבית מלון מהתאריך 01/10 או מהתאריך 02/10?

תודה.

היי,
אנחנו נגיע ללונדון בספטמבר, ושוקלים ללון במלון premier inn London Brixton. האם השכונה הזאת בטוחה? אני מבינה שהיא גם מרוחקת ממרכז העיר.
מה דעתך?

1 3 4 5

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...