לקרניבורים בלבד: מסעדות בשריות בלונדון

לאחר פניות נרגשות מקרב הקרניבורים של העיר, אנחנו נרגשים להכיר בפניכם את המקומות שיגישו לכם סטייקים עסיסיים, המבורגרים שמנמנים, קבבים מתובלים ושאר ירקות (כתוספת)

 

Tramshed

סטייקים מעולים, צלעות, נתחי סירליון וכמובן מנת העוף המפורסמת שמגיעה שלמה, צלויה להפליא ומשופדת על מצע של צ'יפס פריך. הבשר טרי-טרי, המנות מאוד נדיבות והשירות מהיר ואדיב. אם נשאר לכם מקום, הקינוח העצום במחיר של 12 פאונד ישביע לפחות שלושה אנשים וכולל פונדו קרמל שסביבו מפוזרים מרשמלו וסופגניות קטנות. פסגת השלמות.

(32Rivington St, London EC2A 3EQ)

7611554506_e8de52e452_z

Duke's Brew & Que

מקום עם ניחוח אמריקאי מובהק והרבה הרבה (לא נעים לומר) חיות ז"ל. מנת צלעות הברביקיו היא גולת הכותרת ואם כשרות היא לא בעיה, נסו את צלעות החזיר ולא תצטערו. האופציות כוללות גם בשר מעושן שיוצא מהתנור כל כך רך שבנגיעה הכי קטנה יפול בחינניות מן העצם.  לצד הבשרים מוגשות בירות מצוינות מהחבית, כולל כמה שהמבשלה הקטנה שלהם מכינה בעצמה.

( 33Downham Rd, De Beauvoir Town, London N1 5AA)

Goodman mayfair

עוד מסעדה שנפתחה בהשאת התפוח הגדול. מלבד אוכל מצוין כדאי להגיע בזכות תאי הישיבה וספות העור הגדולות שאפשר (וצריך) לשקוע לתוכן אחרי ארוחה טובה. מגישים כאן מידי יום מאות סטייקים יפהפיים, רכים ומבושלים בדיוק למידת העשייה שביקשתם. ההמבורגרים גם הם עושים הרבה כבוד  ואם החלטתם להתפנק, מנת לובסטר טבול בחמאה היא הבחירה הנכונה.

(24-26Maddox St, London W1S 1QH)

Steak

Antepliler

קבבונים גבירותיי ורבותיי! אנטפילר היא מסעדה סורית מודרנית המתהדרת במגוון מנות בשריות מתובלות היטב, כראוי למזרח התיכון. לצד הבשרים מוגש סלט קטן ותוספת עדשים או אורז וכמה שזה פשוט, ככה זה טעים. מנת הכבש והיוגורט היא ללא ספק אחת המומלצות.

(139Upper St, London N1 1QP)

Beigel bake

זו לא מסעדה, אין כאן מקומות ישיבה אלא רק דוכן קטן שמגיש בזריזות בייגלה טרי מלא בכל טוב. כבר המלצנו על המקום בעבר בכתבת אוכל זול וטוב ובמיוחד על השילוב המיוחד של גבינת שמנת וסלמון. הפעם הרשו לנו לתת כבוד גם לבריסק, רצועות בשר אווריריות, מלוחות שנמסות בפה בשלמות שאין עוד כמותה.

(159Brick Lane E1 6SB)

Dirty Burger או Mother Flipper

יש הרבה מקומות בלונדון שלא יתביישו לגבות 10 פאונד ואפילו יותר על המבורגר 250 גרם. ובכן, לא בבית ספרנו. שני המקומות שבחרנו להמליץ עליהם מגישים המבורגרים עסיסיים וטעימים במחיר של כ-5 פאונד למנה. במאדר פליפר הבשר אפילו מיושן והתוספות כוללות גם כמה אופציות מקוריות כמו בייקון מטוגן בסוכר חום. אם הגעתם לדירטי ברגר אל תפספסו את מנת טבעות הבצל בטמפורה – מסתבר שזה שילוב מנצח!

(Dirty Burger: 79Highgate Rd, London NW5 1TL)

(Mother Fliper: Brockley Market, Lewisham Way, London SE4 1UT)

1379168439_mother-flipper-burger-london-the-united-kingdom

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

0 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...