מחזות זמר בלונדון כרטיסים זולים והנחות

הצגות בלונדון או מחזות זמר בלונדון הם אחת האטרקציות המרכזיות של העיר. כפי שלניו-יורק יש את ברודווי ללונדון יש את הווסט-אנד. מכאן יוצאות הפקות מטורפות שחלקן כמו עלובי החיים, רצות כבר 3 עשורים! המופעים כוללים שירים מקוריים או עיבודים לשירים מוכרים (כמו כאלה המבוססים על סרטים, להקות או זמרים) וכמובן, ריקודים וכיריאוגרפיה מדהימים.

 

לא הייתם בלונדון אם לא הייתם בהצגה או מחזות הזמר. בלינק הזה תוכלו למצוא המלצות למחזות זמר שרצים כעת בווסט-אנד ובכתבה הזו נתמקד באיך להשיג כרטיסים זולים למחזות זמר.

מחזות זמר לונדון הנחות ומבצעים

1. בכתבה הזו ריכזנו עבורכם את כל המידע על מחזות זמר בלונדון, כולל קישורים לאתרים מומלצים לקניה – לחצו כאן.

2. מבצעים באתרי אינטרנט: יש הרבה אתרים שמציעים כרטיסים למחזות זמר, אבל חשוב מאוד להיזהר בעת הקניה! לא לקנות מאתרים שאתם לא מכירים ובטח לא לתת פרטי אשראי אם אתם לא בטוחים. אני ממליצה על האתר הזה לקניית כרטיסים לכל מחזות הזמר במחיר מעולה – לקנייה לחצו פה, או היכנסו לאתר: http://londonwaits.ltdtickets.com/

3. קופונים: כרטיסים זולים או מבצעים כדאי קודם כל לחפש באתרי הגרופון המקומיים. תמיד אפשר למצוא איזו עסקה משתלמת (ולא רק למחזות זמר והצגות אלא גם למסעדות והופעות וכוליי..). שלושת אתר הקופונים המובילים הם:

גרופון  http://www.groupon.co.uk/

וואצ'ר  http://www.wowcher.co.uk/

ליבינג סושיאל http://www.livingsocial.com/gb

4. הצגות צהרים: למרבית ממחזות הזמר יש הצגות גם בשעות הצהרים (בדרך כלל ב-14:30) בימים מסוימים. כרטיסי להצגות צהרים זולים יותר מהצגות הערב ויכולים להגיע להבדל של חצי מחיר. לדוגמא, אחת ההצגות היקרות ביותר בלונדון היא "ספר המורמונים" (Book of Mormon) שמחירי הכרטיסים עומדים על 90 פאונד! אבל הצגת הצהרים ביום רביעי נמכרת ב-45 פאונד בלבד. שווה לבדוק!

5. לספונטניים:  להגיע לתאטרון מוקדם בבוקר או חצי שעה לפני תחילת ההצגה (כלומר, ב-19:00). זה הזמן שבו התאטראות מבינים שלא יהיה להם אולם מלא ומחיר הכרטיסים ליציע ירד מ-£40 ל-£15. זהו סיכון שכדאי לקחת, משום שגם אם לא יהיו כרטיסים זולים, עוד לא קרה שלא יהיו כרטיסים בכלל ומקסימום תשלמו את המחיר המלא, אך מבלי לשלם עמלה (אותה גובים משרדי הכרטיסים ואתרי האינטרנט).

פירוט על מחזות הזמר המציגים כיום בעיר והמלצות, תוכלו למצוא בכתבה הזו.

טיפ קטן לסיום: אל תתפתו לקנות מסוכנויות או אתרים שאתם לא מכירים! המחיר יכול להיות זול מאוד, אבל בסוף הלך הכסף ואין כרטיס

———

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

47 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

הי, תודה על כל המידע!
המלון שלנו ממוקם בשכונת גולדנ'ס גרין ומשום מה אנחנו לא יודעות כמה אנחנו רחוקות מהWest End Theatres, כמה זמן נסיעה משוער זה? והיכן נוכל למצוא מידע לגבי דרכי הגעה בתחבורה ציבורית?
בנוסף, האם כרטיס הנסיעות שמקנה כניסה של 1+1 לאטרקציות שונה מקנה הנחות גם למחזות בתיאטרון?

תודה רבה!

הי,

נכנסתי לאתר של גרופון ומצאתי כרטיסים להצגה Mamma Mia .
לא מצויין המיקום באולם. האם הכוונה שאדע את המיקום רק כשאגיע לקופה והם בוחרים לי את מקום הישיבה ?

תודה
רינה

ערב טוב
אני מבקש להבין לגבי הכרטיסים . אני הזמנתי 5 כרטיסים The Lion King קיבלתי אישור וקבלתי את הכרטיסים , כמובן השארתי כרטיס אשראי ;כך שמרתי לי מקומות. כשאקנה את ה -5 הכרטיסים הטרוולכארד, איך הם יתחשבנו איתי 1+1 ?
אני בפועל צריך לשלם עבור 3 כרטיסים
או שזה עובד אחרת ?
מה לעשות נכון כדי לא להפסיד את ההטבה ?
תודה מראש
אגב אתר מציון אין מלים …

שלום רב,
איזה יופי של אתר, מועיל מאוד!
אנו אם ובת 16 אשר אמורות לטוס ללונדון בתחילת יולי 3.7 עד 8.7
נשהה בהולידי אין ריג"נט פארק איך המלון?
מעוניינת לרכוש כרטיסים למלך האריות, האם יש יום מועדף למחירים זולים יותר?
האם מיקום המלון רחוק מהתאטרון?
בנוסף, אשמח לדעת על מקום חוויתי למסיבת תה. ובכלל…
תודה רבה
נורית

האם יש מחזות זמר בימי ראשון בערב בחודש יולי? או שאין בכלל? ) :

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...