סים קארד לונדון: טלפון ואינטרנט לטיול

כל מה שרציתם לדעת על אינטרנט בלונדון – איפה לקנות סים קארד, איפה יש גישה לוויפיי ועוד..

 

כיום, אינטרנט הוא מצרך חובה בכל טיול. במיוחד בלונדון קשה מאוד להתנייד ממקום למקום בלי לחפש את הדרך הקצרה ביותר עם מפות גוגל (למדריך לחצו כאן). גם למצוא דירוג של מסעדות שראינו בדרך, לחפש שעות פתיחה וכמובן לשמור על קשר עם האנשים בבית ואחד עם השני בטיול.

ברוב בתי הקפה, המסעדות והאטרקציות בלונדון תוכלו להתחבר לאינטרנט, אך לרוב תצטרכו להירשם וכמובן, האינטרנט יפסק ברגע שתעזבו את טווח הוויפיי. בחלק משדות התעופה, כמו בהית'רו ובלוטון יש עמדות לקניית סים קארד ביציאה מהשדה וגם באוקספורד סטריט יש לפחות 5 חנויות של ספקים מקומיים כמו virgin, talk-talk, O2 וכולי..

אבל הכי נוח והכי זול זה להיערך מראש! כשבועיים לפני הנסיעה תוכלו להזמין ח-י-נ-ם כרטיס סים של חברת גיף-גף ולטעון עליו תוכנית של חודש אחד בלבד ללא התחייבות (או לטעון עליו כסף אבל אז המחיר יהיה יקר יותר). אם בחרתם בתוכנית חודשית, תצטרכו לבטל, אך זה מאוד פשוט ואפשר לעשות את זה דרך האתר מיידית ובלחיצת כפתור. אם הורדתם את האפליקציה של גיף-גף אפשר גם לבטל דרכה ובכל מקרה מומלץ להוריד את האפליקציה כדי שתוכלו לעקוב אחרי השימוש וכמה נשאר לכם מהחבילה.

המחירים זולים מאוד, הרבה פחות ממה שתשלמו על חבילת חו"ל בארץ.

לדוגמא, בעבור 5 פאונד בלבד תקבלו 500 מגה גלישה ו150 דקות שיחה בתוך בריטניה. אם אתם צריכים להתקשר לארץ פשוט עשו זאת עם הוואטסאפ. בעבור 10 פאונד תקבלו 3 ג'יגה גלישה והודעות ושיחות בתוך בריטניה ללא הגבלה. בקיצור – שווה!

כל שצריך זה למלא את הפרטים שלכם פה וישלח אליכם כרטיס סים שמתאים לכל טלפון (מגיע עם חלקים מתפרקים שאפשר להכניס לכל סלולרי):

https://www.giffgaff.com/free-sim-cards

גלישה נעימה!

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

16 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

איך מבטלים את הסים של הגיפגפ?
חזרתי לארץ וקיבלתי הודעה שמחדשים לי את החודש שהזמנתי.
נכנסתי לאתר שלהם וקיבלתי stac code האם זה מספיק?

אפשר להפעיל את ה
סים מישראל?

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...