רשתות הענק – לחסוך בגדול בלונדון

הרשתות הגדולות והמובילות בלונדון מציעות מבחר עצום של מוצרים במחירים ללא תחרות. בואו לגלות חוויית קניות איכותית וזולה והכי חשוב – נגישה מכל מקום בעיר.

 

"יתרון לגודל" הוא עיקרון שכל כלכלן מתחיל יודע להסביר: ככל שארגון יהיה גדול יותר ויהיו לו יותר לקוחות, כך הוא יוכל להציע להם מחיר טוב יותר. לכן, קניות בלונדון עשויות להיות משתלמות בהרבה מישראל – הרשתות כאן עצומות ופונות לקהל של עשרות מיליונים ולכן – מסוגלות להוריד מחירים באופן שחנות ישראלית לעולם לא תוכל. ועם מאות סניפים הפזורים ברחבי העיר- ההגעה נוחה ומהירה מכל אזור.

אז בואו לגלות עולם של שופינג ללא תחרות ובסוף הכתבה תמצאו גם טיפ קטן לארוחה מלאה ב-£3!
(לחצו על שם החנות כדי להגיע לאתר שלהם ולרשימת הסניפים)

מוצרי טיפוח

Superdrug, Boots עזבו אתכם מ-"ההנחות" של הדיוטי פרי, את המחירים של בוטס וסופרדראג אי אפשר לנצח. ניתן לתאר אותן כ-"סופרפארם של בריטניה" רק שהמחירים הרבה (הרבה) יותר זולים. שתי הרשתות המקומיות מציעות מבחר עצום של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מהמותגים המובילים בעולם: לוריאל, לנקום, קליניק, דיור, שאנל, דאב, אולד ספייס, ניוואה – וזו רק רשימה חלקית של השמות הגדולים שממלאים כאן את המדפים. והמחיר? כמה פאונדים למסקרה, אייליינר, מייקאפ, אפטשייב – לא רע, הא? גם מכונות תספורת, מחליקי שיער ודומיהם תמצאו בסניפים היותר גדולים.

Life_Pharmacy_Westfield_Albany_cosmetics_2013
מבחר עצום ומחירים ללא תחרות (Boots)

אופנה

שתי הרשתות הכי משתלמות בכתבת שופינג זול וטוב בלונדון.

אלקטרוניקה וטכנולוגיה

מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, טאבלטים, כוננים ניידים, רמקולים, פלייסטיישן, Wii, נינטנדו ומה לא – תוכלו למצוא בחנויות הבאות. תמיד יהיו מבצעים משתלמים, אז כדאי להיכנס קודם לאתר ולהשוות מחירים, כי בכל יום אחת יכולה להיות יותר זולה מהשנייה במוצר כזה או אחר:  PC world, Currys

אלקטרוניקה וגם הכל מהכל

Argusממחשב נייד ועד שעון, מערכת פוקר ועד מכונת גילוח, מאוזניות אלחוטיות ועד מסוק מעופף לילדים – בארגוס תמצאו הכל. בחנויות יש לרוב רק מחסן, אז כדאי לעשות את החיפוש מראש ולהגיע עם המספר הקטלוגי לאיסוף (הם גם עושים משלוחים). בהחלט המקום למצוא בו כל מה שצריך לעבודה, לבית, לילדים ולשעות הפנאי.

מתנות בזיל הזול

Poundland: כשמה כן היא – כל המוצרים בפאונד אחד בלבד! אולי אתם חושבים שתמצאו פה את קופסאות העץ של "הכל בדולר" הישראלית, אבל תשכחו מזה! פאונדלנד היא רשת חנויות שכל בריטי מכיר, כי יש כאן הכל לכולם: ממוצרי טיפוח ואקססוריז ועד די.וי.די וספרים, מציוד ספורט ועד פריטים לתינוק, מפינוקים לחיית המחמד ועד שפצורים לגינה. צריכים להביא כמה שוקולדים למשרד? רוצים להביא מתנה לאחיינית הקטנה? אל תחפשו במקום אחר!

IMG-20140503-WA0005
סינרים מצחיקים לתינוק (Poundland)

ספורט

Sports Directמנעלי ספורט ועד ציוד טיפוס, ממגפיים ועד מחבטי טניס. ספורטס דיירקט היא הרשת הזולה ביותר למותגים כמו נייקי, אדידס, קרימור, קלווין קליין, פומה דיאבלו ועוד רבים אחרים, לנשים, גברים וילדים. הסניפים עצומים ובכל אחד תמצאו ציוד לכל סוגי הספורט הפופולאריים מכדורגל ועד טניס. לדוגמא, היום הם מציעים מכנסי ברך לגברים בפחות מ£2, נעליים של לי קופר ב-£10 ובגדי ים לנשים ב-£5!

Sweaty Bettyובתרגום לא כל כך מחמיא לעברית – בטי המיוזעת. רשת חנויות לונדונית לבגדים וציוד ספורט במיוחד לנשים. שטיחי יוגה מפנקים, חזיות ספורט מעולות, אקססוריז מדליקים, גאג'טים ועוד. לא מאוד זולה, אך לא מתפשרת על איכות.

yoga
שטיחי יוגה ושאר מוצרים לאישה (Sweaty Betty)

נעליים

Clarks: הרשת הכי מוצלחת לנעליים, מגפיים וסנדלים איכותיות במחירים משתלמים.

Shoe Zoneרשת חנויות שמזכירה את סקופ וטו-גו הישראליות. מחיר זול, איכות ככה-ככה.

פינוקים

Rush: רשת מספרות המציעה בין השאר גם טיפולי פנים, מניקור-פדיקור, הסרת שיער, שיזוף מלאכותי, עיסוי קרקפת ושאר פינוקים במחירים משתלמים.

manicure-on-towel
פינוק מקצועי לגבר ולאישה (Rush)

ילדים ואמהות

Mothercare: לאמהות ופעוטות. הכל מהכל. בימים אלו מציעים שני פריטי לבוש ב-£10.
גם לרשתות האופנה הגדולות יש ליין מיוחד לילדים ששווה לבדוק: Old Navy Kids, H&M Kids, Gap Kids.

אופטיקה

VisiondirectSpecsavers: משקפיים ומשקפי שמש של המותגים המובילים ובניהם: רייבן, פראדה, טיפני, בולגרי, ג'וצי במחירים ללא תחרות.


 טיפ קטן לסיום: התעייפתם? צריכים ארוחה קלה? כל רשתות הסופרמארקט הגדולות
(Tesco, Sainsbury, Co-Op) מציעות כריך מפנק+חטיף\פרי+שתייה ב-£3 בלבד.

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

39 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

האם כדאי לרכוש בלונדון משקפי ראייה מולטיפוקל? במידה וכן, איפה כדאי.

היי אני מעוניינת להשיג בושם ספציפי בשם מולקולה. הבנתי שבלונדון מחירו ממש משתלם. האם ידוע לך באיזה חנות ניתן להשיג?

היי, האתר ממש נפלא, גם מפורט וגם מאד יעיל. תודה רבה! שאלה, איפה הכי כדאי לקנות לגו בלונדון? תודה

שלום אני מנסה לרשום את הכתובת שלי באתר ספורט דירקט אבל לא נותן לי כל הזמן רושם שיש משהו לא נכון בpost code דרך אגב אני מנצרת איך אפשר לעזור לי

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...