שופינג זול וטוב

מותגים ב-80% הנחה ודוכנים שמוכרים ג'קט מחויט ב-5 פאונד. הכינו מקום במזוודות!

 

בכל הנוגע לשופינג איכותי – לונדון זולה מישראל. הסיבה? יש כאן יותר קונים ולכן, היצע גדול המתאים עצמו גם לאנשי המותגים וגם לאלו המחפשים חצאית אופנתית בפחות ממה שהם מרוויחים לשעת עבודה. ריבוי המהגרים הוביל לפתיחה של שווקים תוססים ובהם בגדים ואקססוריז במחירים מצחיקים וחנויות הצדקה הפופולריות מציעות מוצרי יד שנייה שנראים ומרגישים חדשים לגמרי. אז תגיעו עם כמה שפחות ותצאו עם הרבה יותר!

IMG_1665
שופינג, שופינג, שופינג. לא קל…

פריאמרק (Primark)

אין כמו, לא היה כמו ולא יהיה כמו פרימארק. בטח כבר שמעתן, אבל למקרה שיש אחת בניכן שלא מכירה, השורות הבאות מוקדשות לך! רק כדי להתחיל לגרות אתכן במבצעים מפתים, הנה כמה מהדברים שיעלו לכן פאונד אחד בלבד: סט של 3 גרביונים, טי-שירט, נעלי בית, צעיף, כובע, שפתון ונו, קצרה היריעה. כל חברה שנשלחה לכאן עברה בדיוק את אותה חוויה: קיבלה הלם ראשוני מהגודל והמחירים, התאוששה, לקחה מיליון דברים למדוד, מצאה שניים שהתאימו, יצאה לשאוף אוויר, חזרה פנימה, מצאה עוד דברים, עשתה קנייה ב-70 פאונד וחזרה אחרי יומיים כי היא לא הספיקה לראות הכל. בקיצור, אל תחמיצו!

אתר: www.primark.co.uk

כתובת: יש שתי חנויות במרכז העיר בשתי הקצוות של רחוב Oxford. האחת במספר 499 (ליד תחנת Tottenham) והשניה במספר 14 (ליד Marble Arch).

שעות פתיחה: א' 18:00-11:30; ב'-ו' 21:00-8:30, שבת 20:00-8:30

primark-clothing
פרימארק: אין יותר זול מזה (קרדיט: Primark)

TK Maxx

הססמה של הרשת היא: מותגים גדולים במחירים קטנים. ואכן, בגדי מעצבים נמכרים כאן בהנחות מטורפות עד 80% פחות ממחירם המקורי: ג'ינס של ליוויס בפחות מ-£20, קרדיגן של קלווין קליין ב-£25, חצאית של Nine West ב-£35 ושמלה של ג'ין סטוארט ב-£50. למי שאוהבת להתהדר בשמות הגדולים של עולם האופנה, אבל לא רוצה לקחת משכנתא שנייה, זה המקום.

אתר: www.tkmaxx.com

כתובת: מעל ל-230 חנויות בכל רחבי בריטניה ואירלנד. למציאת החנות הקרובה אליכם לחצו כאן.

שעות פתיחה: תלוי בחנות, בדרך כלל בימים ב'-ו' 19:30-8:30 ובשבת-ראשון 18:00-11:00.

DisplayMedia
בגדי מעצבים בזיל הזול (קרדיט: TK Maxx)

חנויות הצדקה (Charity Shops)

אחד הדרכים האהובות על תושבי הממלכה לקנות בגדים, אקססוריז ומוצרים לבית בזיל הזול. חנויות הצדקה כמו Cancer Research ,Oxfam ו- British Cross,  מציעות מבחר ענק של חפצי יד שנייה ובהן כל פריט נבחר בקפידה, גוהץ ועבר ניקוי יבש. למרות שהמחירים נעים בעיקר סביב ה-£5, לא נדיר למצוא כאן בגדי מעצבים, חליפות ערב ואפילו שמלות כלה מדהימות. כל הרווחים נתרמים לעמותות וכך, גם עשיתן מעשה טוב וגם קניתן נעליים של גוצ'י במאית המחיר. יש חנויות בעלות התמחות מסוימת, החל מוינטאג' ועד מכשירי חשמל ועל כך תוכלו לקרוא כאן.

IMG_1836
לואי ויטון, ג'ימי צ'ו וחברים ב-10 פאונד לזוג

Who's Next

אני לא אחשוף כאן את שמה, אבל יש לי חברה שיצאה מכאן עם לא פחות מחמישה זוגות נעליים. אבל האמת שכשכל הנעליים ב-£5 פאונד וכל המגפיים ב-£10, קשה להאשים אותה. הקומה השנייה של החנות הקטנה בנוטינג היל שווה נסיעה מיוחדת.

כתובת: 23 Pembridge Road, Notting Hill W11 3HG

שעות פתיחה: כל יום 19:30-9:30

הדוכן שבקצה שוק פורטבלו

אם אתן כבר בנוטינג היל, תגיעו כמובן גם לשוק פורטבלו (Portobello) ותעברו בין דוכני התכשיטים העתיקים, השעונים וערימות הטלפונים משנות ה-20. זה גם מקום טוב לקנות בו תקליטים משומשים וחפצי אומנות או דברים מיוחדים לבית. אבל אל ייאוש יש כאן גם הרבה יותר מזה. אחרי שישבתם בבית קפה ואספתן כוחות, לכו עד סופו של השוק (אחרי דוכני המזכרות) עד לרחוב Westway שחוצה את הרחוב הראשי, ותראו מרחוק ערימת בגדים ענקית. מעילים, סריגים וג'קטים מהממים יהיו תלויים על הקולב הגדול ויעלו בסביבות ה-£5. על השולחן העמוס, תאלצו לנבור היטב אבל תצאו עם פריטים יפייפים ב-£2 לכל היותר.

בגדים פורטבלו
£2 לפריט. מה עוד צריך?

Brick Lane Market

אחד השווקים האהובים עלי בכל העיר. מלא שטויות וקשקושים כמו שקי תפוחי אדמה (כולל רשימה של עצות מה אפשר לעשות איתם) ושעונים מקולקלים, אבל גם לא מעט שופינג אמיתי וזול. יש להתחיל את המסע ב-Beigel Bake עם בייגל שמנת-סלמון, ואז להתחיל לשוטט בין הדוכנים ובהם בגדים ונעליים זולים (נפלו ממשאית? למי אכפת!) לחובבות הוינטאג' בבריק ליין היחס הטוב ביותר של היפסטרים למטר. עשרות חנויות מדהימות (אך ממש לא זולות), כמעט בכל פינה עם מבחר עצום של ג'קטים צבעוניים מהאייטיז ושאר ירקות.

IMG_1702
הבחירות הקשות של החיים – ורוד פוקסיה או ירוק זוהר?

טיפ קטן לסיום: היכנסו גם למדריך לקניין המתחיל, אם רוצים מחפשים חווית קניות מרוכזת ולכתבת הבוטיקים העצמאיים למי שמחפשת משהו שאין לאף אחת אחרת

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

19 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

שלום,
2 שאלות:
מגיעה בתחילת יולי לשבוע..
האם בתחילת יולי יש סיילים טובים בלונדון? (מה אחוז ההנחות בערך באוקספורד?)
אשמח לטיפים למקומות של אאוטלטים ששווה להגיע אליהם בלונדון (של הרשתות הגדולות
כמו – h&M , bershka, stardivarius, Zara וכו….)
אשמח לכל טיפ בנושא…
תודה!

שלום, האם who's next עדיין קיימת?

יש חנות של THE NORTE FACE בלונדון? ואם כן המחירים יקרים שם?

היכן אני מוצאת בלונדון חנות לשעוני קיר דיגיטלים בזול?

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...