שופינג שווה, אוכל מעולה וחיי לילה סוערים: הכירו את שכונת אנג'ל

שנים רבות השכונה הקטנה בחלקו הצפוני של העיר לא זכתה לכבוד הראוי לה. כיום זהו אחד המקומות המתחדשים, הצעירים והאופנתיים ביותר אליו נוהרים מקומיים ותיירים כאחד

 

שכונת אנג'ל (Angel) היא חלק מרובע איזלינגטון (Islington) הממוקם בצפון-מזרח לונדון. המקום קרוי על שם אכסניה עתיקה בשם The Angel, שהפכה לנקודת ציון חשובה בהיסטוריה של העיר ואף זכתה לאזכור בספרו הידוע של צ'ארלס דיקנס, אוליבר טוויסט: "The coach rattled away and, turning when it reached the Angel at Islington"

כיום, השכונה נחשבת למקום תוסס וצעיר, מלא חיים מהבוקר ועד הליל. בזכות ההילה המחודשת של אנג'ל נבנה כאן בשנים האחרונות מרכז מסחרי N1 ובו קבעו את משכנן רשתות אופנה מוכרות, כולל: H&M, גולף, מארקס אנד ספנסר, אקססוריז, גאפ, מונסון, אואזיס, חנות הטיפוח היוקרתי לאוקסיטן, בנטון ועוד…

images
המלאך במרכז המסחרי של אנג'ל

גם מסעדות גורמה מצוינות בחרו את אנג'ל כמיקום מועדף, בניהן האיטלקית  Jaime's Italian  של השף הידוע ג'יימי אוליבר (409-411 St John Street) ואף סניף של Ottolenghi של השף הישראלי יותם אוטולנגי, שתמיד מלא עד אפס מקום (287 Upper Street). באותו רחוב, Upper St, קיים כנראה הריכוז הצפוף ביותר של מסעדות: מצרפתית יוקרתית (Le Mercury), דרך מקסיקנית תוססת (Desperados), קובנית עם קוקטליים ענקיים (Cuba Libre),  לא מעט מסעדות הודיות ועד ליפאנית מצוינת (Tenshi). הדרך הטובה ביותר לבחור בניהן היא פשוט להתחיל ללכת על הרחוב ולהיכנס למה שנראה לכם הכי מפתה באותו רגע.

גם בשעות הלילה אנג'ל ממשיכה בקצב משלה. אפשר ללכת לשתות בפאבים המסורתיים ה-Old Red Lion או  The King's Head,  שמארחים, בין השאר,  גם הצגות של תיאטרון פרינג' בקומה השנייה, לשמוע מוסיקה חיה, לשתות וויסקי, או להגיע לחידון של ימי שני, בבר עם השם הבלתי נשכח – Filthy MacNasty'sלחלופין נסו בירה ואוכל במקום היחיד בלונדון שכל כולו אורגני, הרי הוא ה-Duke of Cambridge. באנג'ל פועל גם מועדון קומדי קלאב מצליח, היחיד בכל לונדון שאינו גובה תשלום בכניסה. כאן הסתבר לנו לראשונה שג'מה וולהן מהסדרה 'משחקי הכס' היא גם קומיקאית לא רעה בכלל. המקום נקרא בפשטות Angle Comedy וכדאי להתעדכן באתר על המופעים הקרובים. הופעות בקנה מידה גדול בהרבה תמצאו ב-O2 Islington, אליו מגיעים מידי פעם גם אמנים בינלאומיים ידועים.

מי שמחפש ערב קצת יותר סוער, ימצא אותו ללא ספק במועדוני הלילה של האזור. קוקטליים מעולים ומוזיקה טובה אפשר למצוא ב- Ladybird, רוק-אנד-רול חזק וטוב ב- Rattlesnake ובלאגן עד השעות הקטנות ב-XOXO. לערב קצת שונה היכנסו ל-Luck Voice והזמינו לעצמכם חדרון קריוקי (אם אתם בקבוצה) או סתם שבו על הבר והזילו ריר על הברמנים המסוקסים.

bar-in-islinton-london-04
החלל העכשווי של מועדון XOXO

 טיפ קטן לסיום: זוהי שכונת המגורים שלי אז אם יש לכם שאלות נוספות, פנו אלי דרך ה-'צור קשר' ואשמח להמליץ על מקומות שיקלעו לטעמכם האישי

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

25 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

הייי אנחנו משפחה ( 40,42,13,8,10) אנו מתככנים לשהות בלונדון בחודש יולי למשך שבוע היינו כבר כמה פעמים בלונדון כך שכבר עשינו את הלונדון איי , מטאם טוסו וכל שאר האטרקציות המתוירות יש שכונות או אטרקציות שמתאימות לילדים שאת ממליצה עליהן ?

הי
אנחנו (זוג בני 70 בממוצע ) מתכננים לשהות חודש בלונדון במאי-יוני 2019, בדירה שבכוונתנו לשכור (Airbnb). זה אינו הביקור הראשון שלנו בעיר כך שנדלג על האטרקציות התיירותיות הטריויאליות ונרצה להכיר יותר את החיים היומיומיים. אנחנו מתעניינים באומנות, מוסיקה ולא חוששים מהליכה ברגל. נשמח להמלצה על שכונה מעניינת, נעימה, נוחה מבחינת נגישות ותחבורה ציבורית,.
אשמח לתשובה במייל, תודה

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...