שחקו אותה כמו בקהאם: סיורים מודרכים באצטדיוני הכדורגל

לונדון מתגאה בתואר "העיר עם הכי הרבה מועדוני כדורגל מקצועיים בעולם", אז גם אם לא השגתם כרטיס לדרבי תוכלו לבקר באחד האצטדיונים שלהם במסגרת סיור מודרך

(מאת הגר רבט)

אצטדיוני הכדורגל של לונדון הם ללא ספק אחת האטרקציות המרכזיות של העיר. בנויים למופת עם מאות אלפי מושבים, ארכיטקטורה מודרנית, חנויות מפוארות וחדרי הלבשה מטורפים. אם אתם מחובבי הז'אנר, אבל למרבה ההפתעה – גם אם לא – מצפה לכם חוויה מדהימה במיוחד.

לרכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בלונדון לחצו כאן.

וומבלי: האצטדיון הלאומי

האצטדיון האייקוני, אגדת כדורגל בפני עצמו, עבר שיפוץ רציני לפני כמה שנים וכעת הוא מתפאר במראה סופר-מודרני וחלקלק, שחלק מהאוהדים עדיין מתקשה לחבב. אל תפספסו את המגדלים התאומים בכניסה, כל ילד אנגלי יודע לשרטט אותם מתוך שינה. הסיור אורך מעל שעה והוא כולל כל כך הרבה היסטוריה וגאווה לאומית, שייתכן ותתקשו להכיל את כל העונג הזה. למכורים כבדים יש גם סיור VIP.

מועדי הסיור תלויים כמובן בפעילות באצטדיון ומתפרסמים כל שבוע באתר הבית: www.wembleystadium.com/wembley-tours

Wembley Header Image 6
עצום ומדהים ביופיו (קרדיט: האתר הרשמי)

סטמפורד ברידג': צ'לסי

הבלוז ואוהדיהם מכנים את האצטדיון הכחול בשם החיבה The Bridge. סיור מודרך בין שעה כולל ביקור בחדרי ההלבשה, פסיעה לצד הדשא, הסבר על חדר העיתונות ובעיקר – צעידה דרך מנהרת השחקנים. את הסיור תוכלו לקנח במוזיאון הקבוצה, בו פעלולי מחשב יאפשרו לכם להצטלם עם אחד השחקנים או עם גביע האלופות.

הסיורים מתקיימים כל יום, מלבד ביום בו מתקיים משחק בליגת האלופות או בזה שלפניו, למידע: www.chelseafc.com/stadium-tours

כרטיסים לסיור באיצטדיון תוכלו לקנות באתר ישראלי שכולו בעברית – לחצו כאן.

אצטדיון האמירויות: ארסנל

בשנת 2006 התותחנים החליפו את אצטדיון הייבורי ההיסטורי והאינטימי באמירויות החדש והמפואר יותר. להבדיל מהסיורים האחרים, כאן תוכלו לבחור לערוך סיור עצמאי כשאתם מלווים באוזניות, אבל אין ספק שהסיורים המודרכים הם השוס העיקרי, שכן אלה מועברים על ידי שחקנים ופעילי עבר במועדון (המדריכים מתחלפים מעת לעת ושמותיהם מתעדכנים באתר). מלבד נקודת המבט האישית של השחקן והאנקדוטות שיבחר לחלוק אתכם, תקבלו בסוף הסיור גם תמונה חתומה שלו והזדמנות להצטלם איתו.

האצטדיון פתוח לסיורים בכל יום, מלבד בימי משחק, הסיורים המודרכים נערכים רק בפעם ביום בשעה 10:00. למידע: www.arsenal.com/emirates/emirates-stadium-tours

כרטיסים לסיור באיצטדיון תוכלו לקנות באתר ישראלי שכולו בעברית – לחצו כאן.

Untitled
חדרי ההלבשה המפוארים

וויט הארט ליין: טוטנהאם

למרות שכבר כמה שנים שהם מתכננים מעבר דירה, נכון להיום התרנגולים עדיין משחקים באצטדיון הצפוני הוותיק. הסיור כאן כולל את הטור הסטנדרטי למדי של חדרי הלבשה-מנהרה-כר דשא+ספסל מאמנים, אבל הוא מוצע במחיר צנוע יחסית לשאר. אטרקציה חביבה שמוצעת כאן היא סיור שכולל גם ארוחת צהריים במחיר כולל של 40 פאונד. חוויה חביבה וקצת יוצאת דופן. מועדי הסיורים משתנים בהתאם לפעילות ולעונת השנה, הסיורים שכוללים ארוחה נערכים לעיתים רחוקות יותר וכדאי מאד להזמין להם מקום מראש.

למידע: www.tottenhamhotspur.com/stadium-tours/index.page

אפטון פארק: ווסטהאם

הקשר ההיסטורי לאן בוליין (אשתו השנייה של המלך הנרי השמיני ואמה של המלכה אליזבת הראשונה) והאגדה המקומית, שטוענת כי האצטדיון רדוף רוחות, העניקו לאפטון את הכינוי Boleyn Ground. הסיורים במקום אינם נערכים במועדים קבועים והתוכן שלהם תלוי רבות בזהות המדריך, אז אם אתם אוהדים, כדאי מאד להזמין כרטיס מראש, רוב הסיכויים שביום הסיור עצמו כבר יהיה מאוחר מידי. מומלץ להצטרף לסיור של ג'ון הליאר, מי שנחשב להיסטוריון הרשמי והבלתי-רשמי של הפטישים ויודע כמעט כל דבר שקשור לקבוצה (באמת, נסו להתקיל אותו, האיש הוא אגדה).

המועדון מפרסם את מועדי הסיורים, שמות המדריכים והעלות שלהם באתר הבית שלו: www.whufcboxoffice.com

 טיפ קטן לסיום: כדאי להתעדכן באתר מי מעביר את הסיור. לפעמים מגיעות אגדות כדורגל לדבר בפני המעריצים ואז החתימה לבדה תכסה לכם את מחיר הסיור


מחפשים כרטיסים למשחק כדורגל בלונדון? כל הטיפים בכתבה הזו.

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

0 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...