תכנון לונדון – כל האטרקציות בשבוע

מגיעים ללונדון לשבוע ורוצים לתכנן את הזמן שלכם ולהספיק הכל? הנה הצעה לחלוקה של הימים שמתחשבת במיקום של האטרקציות ומסדרת לכם מסלול לכל יום!

לקריאה נוספת על אטרקציות החובה של לונדון היכנסו לכתבה הזו.

יום 1 – מרכז העיר, אטרקציות מרכזיות בלונדון

כבר ביום הראשון בלונדון אתם יכולים לסמן V על כמעט כל אטרקציות מרכזיות בלונדון.

סיור בלונדון באנגלית

סיור החינם שמציעה חברת NEW EUROPE חינם בלונדון? כן יש חיה כזו. משך הסיור הוא כ-3 שעות ובו תראו את כל האטרקציות הבאות: ארמון באקינגהם, בניין הפרלמנט של לונדון, ביג בן, כנסיית ווסטמיניסטר אבי (שם קבורים המלכים והמלכות של השושלת הבריטית, שם הוכתרה המלכה ושם גם התחתנו וויליאם וקייט), חדרי המלחמה של צ'רצ'יל, טרפלגר סקוור, פארק סנט ג'יימס ואפילו את 10 דאונינג סטריט (ביתו של ראש הממשלה). בסוף, אתם מוזמנים לתת כמה פאונדים – כמה שחשבתם שהסיור שווה (מומלץ לפחות £3 לאדם). הסיור יוצא מקובנט גארדן (Covent Garden Piazza) בכל יום בשעה 10 בבוקר ובשעה 14:00 (במפה למטה יש חץ אדום המסמן את המקום). הסיור מתאים לדוברי אנגלית ברמה בינונית ומעלה.

לאחר הסיור בוודאי תהיו רעבים ולכן, מומלץ לשבת לארוחת צהרים. תוכלו ללכת עם כל החבר'ה של הסיור לפאב או שתמשיכו מנקודת סיום הסיור צפונה לכיוון Charing Cross שם לא חסרות מסעדות טובות וזולות.

אחרי ארוחת הצהרים תוכלו:

  1. לעלות על האטרקציה מספר אחת של העיר – לונדון איי – גלגל הענק שממנו ניתן להשקיף על כל העיר (חצי שעה סך הכל). כדאי להזמין כרטיסים מראש ולחסוך תור של שעות!  פשוט לחצו כאן.
  2. ללכת ל-SEA LIFE האקווריום של לונדוןעוד פרטים בכתבה הזו. הוא נמצא ממש בצד השני של ווסטמיניסטר, כמה דקות הליכה מביג בן. הוא נכלל באטרקציות 1+1. לכרטיסים לחצו כאן.
  3. לחזור להסתובב ב- קובנט גארדן – עוד פרטים בכתבה על קובנט גארדן.
  4. אם מזג האוויר יפה ללכת להייד פארק – עוד פרטים בכתבה על פארקים בלונדון.

ואחרי ארוחת ערב מוקדמת, דאגו להזמין מראש כרטיסים לאחד ממחזות הזמר המפורסמים – שרובם ככולם מתחילים בשעה 19:30 בערב. לחצו כאן לעוד פרטים וכרטיסים.

Untitled

יום 2 – מרכז העיר, שופינג בלונדון

שופינג בלונדון אני תמיד ממליצה לעשות באמצע השבוע בבוקר. הכי פחות לחוץ ועמוס. אחריו איכלו ארוחת צהרים, חיזרו לשים את הדברים במלון (ותנוחו קצת) וצאו שוב לגלות את חיי הלילה של העיר.

קניות בלונדון תמיד כדאי להתחיל ב-Piccadilly Circus לעלות צפונה לOxford Circus (ולעבור בדרך בחנות Hamleys) ומשם ללכת שמאלה על אוקספורד סטריט שם נמצאות כל הרשתות הגדולות כולל: זארה, גאפ, H&M, Forever 21, ברשקה, אדידס, נייק, קלארקס (נעליים), המעצבת דורותי פרקינס, ד"ר מרטינס, מנגו, הוגו-בוס, מונסון וכוליי.. וכמובן חנויות הכולבו המפוארות כמו: DEBENHAMS), HOUSE OF FRASER, JOHN LEWIS

וכמובן לסיים בגולת הכותרת של לונדון – המקום שכל ישראלי מגיע אליו וקונה כל כך הרבה שהוא צריך לשלם על עוד מזוודה – פרימארק.

עוד על שופינג במרכז לונדון, אפשר לקרוא בכתבה הזו. ועל קניות בזול בלונדון בכתבה הזו.

הגעתם עם ילדים? אל תשכחו לעשות גם קצת שופינג בשבילם – עוד פרטים פה.

קניות בלונדון הן חוויה בפני עצמן ולכן, בהחלט מומלץ להקדיש לכך לפחות חצי יום. אחרי ששמתם את השלל במלון ונחתם קצת, חיזרו למרכז וחיקרו את חיי הלילה של העיר. תוכלו לקרוא עוד על כך בחלק הזה באתר.

יום 3 – גן החיות, ריג'נט פארק, מדאם טוסו, קמדן טאון

שלושת האטרקציות הללו נמצאות במרחק הליכה זו מזו ולכן, כדאי לכלול אותן באותו יום. השוק בקמדן הכי סוער בסופי שבוע ומצד שני גן החיות הכי עמוס – אבל מבחינת מיקום כדאי לנסות לשלב בניהם (קמדן נמצאת רבע שעה הליכה מגן החיות).

לגן החיות כדאי להגיע מוקדם בבוקר, גם כי הוא עצום ודורש כמה שעות וגם כי שעות האכלה הן לקראת הצהרים המוקדמים. עוד פרטים על גן החיות של לונדון בכתבה הזו. לכרטיסים לחצו כאן.

אחרי גן החיות בוודאי תהיו רעבים, אך שווה בכל זאת לעשות סיבוב קצר בריג'נט פארק ולהנות מהשטחים הירוקים ומתעלת ריג'נט ובה משייטות סירות וברווזים וברבורים רוחצים במיימיה.

ממש כאן נמצא גם מוזיאון מדאם טוסו ומוזיאון שרלוק הולמס – עליהם תוכלו לקרוא כאן.

שמרו את הרעב לשוק האוכל של קמדן, ועוד פרטים על השכונה תוכלו לקרוא בכתבה הזו.

camden

יום 4 – מוזיאונים, גלריות, מחזות זמר בלונדון

בכתבה הזו תוכלו לקרוא על מוזיאונים בלונדון, גלריות בלונדון – ולבחור לעצמכם את אלו שהכי מעניינים אתכם. כדאי להגיע באמצע השבוע ובבוקר כדי להימנע משעות העומס.

משפחות בלונדון יכולות להינות משלל אטרקציות לכל הגילאים, עליהן תוכלו לקרוא כאן ולמשפחות שאוהבות אקשן יש עוד כמה רעיונות כאן.

רבים מהמוזיאונים והגלריות נמצאים בסביבת הווסט אנד, המקום למצוא בו כרטיסים למחזות זמר בלונדון. בכתבה הזו תוכלו למצוא מידע על מחזות זמר בלונדון וגם טיפ איך למצוא כרטיסים בזול.

יום 5 – סאות'בנק והצעות נוספות

עשיתם כבר הרבה, הגיע הזמן להקדיש יום רגוע – כל אחד למה שהוא אוהב

  1. אפשר להקדיש גם לפחות חצי יום לסטודיו הארי פוטר שנמצא כשעה נסיעה ממרכז העיר.
  2. עלו על סירה על נהר התמזה עד לגריניץ'
  3. צאו לסיור מאורגן בעיר
  4. צאו לסיבוב בסאות'בנק ובקרו במצודת לונדון
  5. לכו לראות מירוצי סוסים או כלבים
  6. סעו לאחד מפארקי השעשועים העצומים בסביבות לונדון

יום 6 ו-7 : סוף שבוע בלונדון

סוף השבוע בלונדון (ימים שבת וראשון) הוא הזמן הכי טוב לבקר בשווקים התוססים של העיר שפתוחים רק אז.

כדי שלא תפספסו שוק שפתוח רק בסופ"ש כדאי לבדוק מראש בכתבה הזו, מה פתוח, איפה ומתי.

לדוגמא, לשכונת נוטינג היל כדאי להגיע ביום שבת כי רק ביום זה שוק נוטינג היל פתוח. ביום ראשון כדאי לבקר בשורדיץ' ולקפוץ לשוק בריק ליין השוקק ואולי להספיק גם את אולד ספיטפליד. על נוטינג היל תוכלו לקרוא בכתבה הזו ועד בריק ליין ושורדיץ' פה.

 בערב יום שישי או שבת כדאי לפקוד את אזור המועדונים הסוער בסוהו (Soho).

 יש לכם עוד יום בלונדון? למה שלא תצאו מהעיר וסעו לראות את אוקספורד או קיימברידג' הסמוכות או קחו רכבת לטירת וינדזור המדהימה ואולי תזכו לראות שם את המלכה.

 ולסיום, כמעט בכל סופ"ש לונדון חוגגת מאורע, חג או פסטיבל כזה או אחר. כדאי להתעדכן מראש בכתבה הזו.

 *לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

102 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי,
ראשית תודה על האתר המדהים! מלא ידע ומאורגן בצורה יוצאת דופן, כל כך נוח להסתייע בו בתכנון!
אני וחברה (אנחנו בנות 20) נוסעות ללונדון לשלושה ימים, זה הלוז שלנו:
* יום ראשון – הגעה לגולדרס גרין בשעה 3:00am, הולכים לישון, ובבוקר – משמר המלכה, גרין פארק, שופינג
* יום שני – שופינג, פארק קובנט גארדן, בערב- מלך האריות
* יום שלישי – מדאם טוסו, שרלוק הולמס, גני קנזינגטון
* יום רביעי בבוקר – רכבת יורו סטאר לבריסל.
תוכלי בבקשה לעזור לנו?
1. האם זה נראה לך דליל מדי/עמוס מדי – אם כן מה נראה לך שכדאי להוסיף/להוריד?
2. איפה את ממליצה לעשות קניות?
3. נראה לנו שביום שלישי בערב נוכל להוסיף עוד משהו, על מה את ממליצה לסיום הטיול?
4. אנחנו רוצות ללכת לאיזו תצפית יפה על העיר אבל לא בלונדון-איי כי זה יקר לנו מדי, יש אפשרות אחרת?
5. האם יש עניין ללכת לראות את הביג בן עכשיו כשהוא בשיפוצים?

מקווה שתוכלי לענות!
תודה רבה!

שלום רב!
אנחנו מוזמנים לאירוע משפחתי בסוף שבוע במנצסטר בסוף נובמבר ומנסים לשלב את לונדון בביקור. אנחנו מוגבלים בזמן ונוחתים בשלישי אחהצ (בלונדון או מנצסטר – עדיין לא סגרנו) וטסים חזרה בראשון ממנצסטר. האם זה נכון לשלב בין השתיים? הנסיעה למנצסטר די יקרה ואורכת זמן אבל קצת קשה לנו לוותר על ביקור בלונדון…. מה דעתך?

שלום,
תודה על האתר המצויין. אנחנו מתכננים טיול משפחתי בלונדון בחודש יולי (הילדים בגילאי 3-12). מלבד כרטיסים למחזמר, רציתי לשאול לאיזה עוד אטרקציות כדאי ואפשר להזמין מקום כבר עכשיו? (כלומר לשריין תאריך)
תודה רבה!

1 6 7 8

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...