אטרקציות לילדים בלונדון

הכתבה הבאה תעסוק בפעילויות מיוחדות לילדים בלונדון, אך האמת היא שגם רוב המבוגרים ייהנו מהן גם כן. חנויות צעצועים עצומות, תיאטרון בובות ועולם המים, מה יש לא לאהוב?

 

אטרקציות לילדים בלונדון הן חוויה מהנה לכל המשפחה, משהו שגם הילדים וגם ההורים יכולים ליהנות ממנו יחד. בכתבה הנוכחית נסקור את המקומות הפופולאריים ביותר ומי שמחפש משהו קצת שונה ויותר אתגרי ימצא אותו כאן

טיפ חשוב: במיוחד בחודשי הקיץ כדאי להזמין כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים של שעות בכניסה.

האקווריום של לונדון (Sea Life)

ללא ספק אחת מהאטרקציות הכי מהנות שלונדון מציעה לכל המשפחה. כבר בכניסה תעברו מעל רצפה שקופה ותחתיכם ישחו כרישים ענקיים שאותם תפגשו שוב בתוך מנהרה, כשהם ישחו מסביבכם. בריכת המנטה ריי שאינה מכוסה, מאפשרת לדג המוזר להציץ מתוך המים ולבדוק על מה בדיוק אתם מסתכלים. סוסי הים החמודים והפינגווינים הקופצים במיומנות מתוך המים היישר לגדה, גם הם אחת מנקודות השיא בביקור. משחקים איטרקאטיביים ואתרי חידות ידאגו להעסיק את הילדים לאורך כל המסלול.

אתר: www.visitsealife.com/London

כתובת: County Hall Westminster Bridge Rd, SE1 7PB

שעות פתיחה: ב'-ה' 18:00-10:00; ו'-א' 19:00-10:00 (כניסה אחרונה כשעה לפני הסגירה)

כרטיסים לאקווריום של לונדון – לחצו כאן

IMG_2290
הרצפה השקופה באקווריום

גן החיות של לונדון (London Zoo)

גן החיות המדעי הראשון בעולם שהוקם בשנת 1828. כמעט 17 אלף חיות מאכלסות את הגן ומתפרסות על שטח של עשרות קילומטרים ולכן, זוהי אטרקציה שכדאי להקדיש לה לפחות חצי יום (אם לא יותר). מלבד חיות הג'ונגל, הקופים והאריות, הפילים והג'ירפות יש כאן גם חוות פרפרים מקסימה, אקווריום עם דגים אקזוטיים, חוף פינגווינים וספארי ציפורים. אל תפספסו את ביתן הזוחלים שם צולמה הסצנה הנחש המפורסמת בסרט הראשון בסדרת הסרטים הארי פוטר.

אתר: www.zsl.org/zsl-london-zoo

כתובת: Regent's Park  London NW1 4RY

שעות פתיחה: 17:30-10:00  (כניסה אחרונה כשעה לפני הסגירה)

לכרטיסים לחצו פה

IMG_2376
ביתן הזוחלים

האולפנים של הארי פוטר

ה-אטרקציה, אבל קחו בחשבון שזה נמצא קצת רחוק מהעיר (אפשר לקנות כרטיסים עם הסעה). עוד פרטים בכתבה הזו. לכרטיסים לחצו פה.

עיר הילדים – KidZania

אטרקציה לילדים בגילאי 14-4 שאסור לפספס בביקור בלונדון! בעולם הילדים, כל ילדה וילד מקבלים עבודה – כבאי, מדענית, מוכר בחנות, רופאה, טייסת ועוד! הילדים מרוויחים "כסף" בעבודה שאותו הם יכולים לבזבז על פעילויות בעיר. כל עבודה נמשכת כחצי שעה, והילדים יוכלו להתנסות במהלך הביקור בכ8-6 עבודות שונות. ההורים מוזמנים לחכות בחוץ או להיכנס עם הילדים למתחם, אבל מתבקשים לא להפריע להתנהלות העיר שאמורה להיות מילדים בלבד!

לכרטיסים לחצו כאן.

פארקי השעשועים של לונדון

  • לונה-פארק צ'סינגטון (Chessington World of Adventures): רכבות הרים, מגלשות מים  וספארי עם כ-1000 חיות פראיות.
  • ת'ורפ פארק ( Thorpe Park): נמצא כשעה נסיעה מחוץ לעיר, אבל בהחלט אפשר לבלות שם יום שלם עם מגוון עצום של מתקנים מפחידים לילדים, לנוער וגם למבוגרים. עוד פרטים בכתבת אטרקציות מלאות אקשן למשפחות.
  • לגולנד (Legoland): כל האטרקציות של לונדון, כולל הביג בן וארמון בקינגהאם בנויים מחלקי לגו קטנטנים. הופעות ומשחקים לילדים כמו רכבת ומכוניות מתנגשות.
  • העולם של צ'ארלס דיקנס (Dickens World): פארק שעשועים קטן בהשראת ספריו של דיקנס. מגלשת סירות, בית רוחות, קולנוע 4 ממדים ומתחם משחקים רך לילדים קטנים.
  • מגרש המשחקים של בראמלי (Bramley's Big Adventure): מתאים בעיקר לילדים עד גיל 7 עם טרמפולינות, בריכות כדורים ומתקני טיפוס מאובטחים.

חנויות הצעצועים של לונדון

אלו לא חנויות צעצועים רגילות אלא הרפתקה מטורפת שהילדים לא ישכחו והאמת, שגם אתם. כבר 250 שנים שהמליס (Hamleys) מוכרים עולם שלם של הנאות קטנות לכל המשפחה. החנות המפורסמת ברחוב ריג'נט (188 Regent St ) מכילה 6 קומות ואלפי משחקים עם עשרות עובדים שישמחו לעזור ולשעשע את הילדים בין לבין. עוד לא ראיתם כזו חנות שבה הילדים גם מוזמנים לגעת, לחבק, ללחוץ ובכלל לנסות כמעט כל מוצר ומוצר. היחידה שאולי יכולה להתחרות עם האטרקציות שמציעה המליס היא החנות של דיסני (The Disney Store) ברחוב אוקספורד (350 Oxford St). זו החנות הגדולה ביותר למוצרי דיסני בכל אירופה וכאן תוכלו לפגוש את כל הדמויות האהובות ממיקי מאוס, מלך האריות ובת הים הקטנה ועד מפלצות בע"מ וצעצוע של סיפור. לכל מי שגדל על "המומינים", בלונדון יש חנות שמוקדשת לחברי משפחת מומין ולחבריהם: סנופקין ומאי הקטנה (The Moomin Shop).

החנות הידועה של M&M's  גם היא שווה ביקור עם הילדים. שלוש קומות מלאות בממתקים צבעוניים, כמו גם בובות, כוסות צלחות ועוד סחורה הנושאת את פניהם של העדשים החייכנים.

החנות החדשה של לגו וגם לגולנד

חחנות הלגו הגדולה ביותר בעולם נפתחה השנה בלונדון! תוכלו לשבת בקרון רכבת עשוי לגו, לחקור את בניין הפרלמנט (עשוי לגו) וללחוץ יד לשומר מלכותי – ניחשתם נכון – עשוי לגו. חנות מדהימה שכיף להסתובב בה. נמצאת בלסטר סקוור (Leicester Square).

לגולנד אומנם נמצא מחוץ לעיר, אבל בהחלט אטרקציה כייפית למשפחות – במיוחד כשמזג האוויר פחות מאפשר טיול בחוץ. זהו מעין פארק שעשועים עצום עם רכבות הרים ופסלי לגו ענקיים שאפשר גם לעזור לבנות. הגעה עם רכבת מתחת Paddington או אוטובוס של Green Line מVictoria.

מוזיאונים לילדים

מוזיאון הילדות (Bethnal Green Museum of Childhood): תצוגה מרתקת של משחקי ילדים ובגדי ילדים ממאות קודמות, בעידן שלפני האנגרי-בירדס. פעילויות, הסברים, סיורים וסדנאות מיוחדות לגילאים צעירים.

אתר: http://www.museumofchildhood.org.uk

כתובת: E2 9PA  Cambridge Heath Road
שעות פתיחה: 17:45-10:00

אולמות משחקים (Arcades London)

בלונדון כמה מאולמות המשחקים (ארקייד) הגדולים ביותר בעולם עם מאות משחקי וידאו המשלבים מכונות ירייה משוכללות, מכוניות מרוץ בגודל מלא, חדרים אינטראקטיביים שמגיבים לתזוזה וכמובן, גיטר-הירו ומשטח ריקודים ממוחשב. בנוסף, תמצאו ברובם גם משחקים ספורטיביים, כאלה שבהם צריך לזרוק כדור לסל או להכות תנינים שמגיחים מתוך חורים בשולחן.  השניים המוצלחים ביותר הם  Trocadero ו- Namco שמאכלס בין השאר גם אולם באולינג.

IMG_2454
אקשן!!

טיפ קטן לסיום: יום יפה בחוץ? צאו לטיול באחד הפארקים או הגנים היפייפים של העיר. נקלעתם למזג אוויר סגרירי? אל תתבאסו! בכתבה שלי לעכבר עולם, כל האטרקציות המקורות של לונדון.

*לעדכונים שבועיים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו לפייסבוק*

print

:Share

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

65 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

תודה על המידע! אנחנו שתי מבוגרות עם שני ילדים בני שמונה. עדין לא הצלחתי להבין איזה כרטיס נסיעה הכי משתלם לנו. בתכנון שבעה ימים מלאים ושמונה לילות, כולל יום בצ'סינגטון וחצי יום באולפני הארי פוטר. מעבר לזה, נישאר בתחומי אזורים 1-2. מתכננים לבקר במצודת לונדון, גשר המצודה, שיט מליטל וניס לגן החיות, סיור בשורדיץ' וכדומה. שום אטרקציות מעבר.
הרבה תודה!

1 5 6 7

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...