שייט על התמזה: חוויה יוצאת מהכלל

שייט בתמזה היא אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בלונדון. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החוויה לכל המשפחה!

אחת הפעילויות המהנות ביותר בלונדון, היא שייט על גבי נהר התמזה. הנהר, שאורכו כ-350 ק"מ חוצה את העיר לרוחבה ומספק הצצה מיוחדת אל הבניינים והאטרקציות המרכזיות של העיר. בספינה שתיקח אתכם לסיור על המים, יש גם מדריכים אשר יסבירו ויספרו על שלל המקומות שתראו בדרך. שייט, סיור מודרך וחוויה מיוחדת במינה – מה עוד צריך?

מכאן הכל נראה אחרת
מכאן הכל נראה אחרת

נהר התמזה (River Thames), הוא אחד הנהרות המיוחדים בעולם, אשר עובר ממש באמצע העיר וחוצה אותה למעשה מממזרח למערב ומחלק אותה לשני חלקים – צפון ודרום.

במאות ה-16 וה-17, התמזה הייתה עורק התחבורה המרכזית של לונדון סיטי ווסטמינסטר וגם כיום עוברות בו סירות מסחר, אך בתדירות נמוכה בהרבה. עם זאת, הנהר הוא ללא ספק אטרקציה מרכזית בלונדון ולא לחינם הוא מוזכר בספרים הבריטים הידועים ביותר בעולם כולל מעליסה בארץ הפלאות, הרוח בערבי הנחל ושלושה בסירה אחת.

מבט מזוית אחרת
מבט מזוית אחרת

התמזה רוחשת סיפורים מרתקים על שודדי ים שהגיעו לכאן ורבים מהם מצאו את מותם כשהם נתלים מגדות הנהר (ואת המוטות עוד אפשר לראות מן המים). גשרים מפוארים שעד היום נחשבים ליפים ביותר בעולם, כמו Tower Bridge המפואר או אלו שמאחוריהם היסטוריה ענפה כמו Waterloo Bridge אשר נבנה רק על ידי נשים במהלך מלחמת העולם השנייה. בנוסף, את רוב האטרקציות של לונדון ניתן לראות מהמים ובניהן: לונדון איי, ביג בן, בניין הפרלמנט של לונדון, מצודת לונדון קתדרלת סנט פול, בניין השארד ועוד רבים אחרים. שייט בתמזה יספק לכם מבט ייחודי אל אותם מונומנטים מזויות שמעולם לא ראיתם.

יופי מהמים
יופי מהמים

אודות האטרקציות והסיפורים הללו ועוד רבים אחרים תוכלו לשמוע במהלך שייט שכולל גם הסברים על מה שתראו בדרך. יש שלוש חברות שמוציאות את השייט, רק צריך להגיע למזח ולבחור בזו שיש לה הכי פחות תור (יש אומרים שcity cruise היא הטובה מכולן, אבל התור שלה ארוך מידי לטעמי).

 באילו חודשים ניתן לצאת לשייט על התמזה?

החל מ-31 במרץ ועד נובמבר. מאחר ויש חלק פתוח על הגג וחלק מקורה, ניתן לצאת לשייט כמעט בכל עונות השנה ובכל מזג אוויר, אפילו בגשם.

מהיכן יוצא השייט?

השייט יוצא מווסטמיניסטר (Westminster Pier), עובר דרך הלונדון איי ומגיע עד גריניץ' (Greenwich Pier). אפשר גם לקחת אותו הלוך-חזור ולשוב אחרי סיבוב בגריניץ' לווסטמיניסטר.

באילו שעות יוצא השייט?

השייט יוצא בכל יום בשבוע, כל חצי שעה  החל מ-9 בבוקר ועד 17 אחה"צ ואין צורך להזמין כרטיסים מראש – כל סירה יכולה להכיל עד 200 איש וכאמור יש 3 חברות שמפעילות את השייט, אז אין סיכוי שלא תצליחו לעלות עליו. פשוט להגיע, לקנות כרטיס ולעלות.

כמה זמן נמשך השייט?

מווסטמיניסטר לגריניץ' – 45 דקות.

 מחיר שייט על התמזה:

מבוגר -13 פאונד; ילד – 6.5 פאונד

יש הנחה של כ-2 פאונד לכרטיס אם בחרתם להזמין דרך האתר. למחזיקי כרטיס אויסטר שבועי או טראוולכרד – יש 30% הנחה בקניית הכרטיס בקופות.

להזמנת כרטיסים מראש – לחצו כאן

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

64 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

היי איך אני יכולה להגיע מלונדון לפריז??

היי. האם השייט זה עם הסבר בעברית?
והאם יש שייט חזרה לווסטמיניסטר? תודה

הי אם הבנתי נכון יש שייט רק מסוף מרץ? או כל ימי השנה?

הי!
האתר מאד שימושי ונוח!!!
האם יש שייט עד ווינדזור? לא ראיתי בשום מקום אבל אני יודעת שפעם היה…
אם לא- אני רוצה לקחת שייט עד הנקודה הקרובה ביותר לשם ואז להמשיך ברכבת
מה מומלץ לי לעשות?

אנחנו רוצים לצאת עכשיו לשייט על התמזה, איך אוכל לדעת היכן יש שייט בשעות הערב?אינני מוצאת באתר

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...