אוף ברודווי: מחזות זמר בלונדון

ביקור בלונדון בלי לקפוץ לראות מחזמר בווסט-אנד הוא כמו לאכול מצה אחרי פסח – אפשר, אבל זה קצת חסר טעם

 

מחזמר בלונדון הוא כמעט תמיד הפקה עצומה של עשרות משתתפים, תפאורה אינטראקטיבית, כוראוגרפיה מושקעת וכמובן, שירים שתמשיכו לזמזם הרבה אחרי שהמסך ירד. הנה רשימה של הטובים ביותר, לכם נשאר רק לבחור.

עצות וטיפים לרכישת כרטיסים זולים למחזות זמר בלונדון – תמצאו כאן.

המבוקשים ביותר

The Book Of Mormons (ספר המורמונים) כבר חמש שנים שהמחזמר הזה לא יורד מהכותרות והוא רק ממשיך לצבור מעריצים. מהיוצרים של סאות' פארק מגיע מחזמר גס, חצוף, ששובר את כל החוקים ויורד חזק על הדת, אלוהים וכל מה שקדוש – ובעיקר על כת המורמונים ההזויה. כל הביקורות מהללות והוא כבר זכה לכותר "המחזמר הטוב ביותר בווסט אנד". אי לכך ובהתאם לזאת – הוא ממש יקר וקשה להשיג כרטיסים אז הזמינו מראש (טיפ: הצגת צהרים בימי רביעי היא חצי מחיר). לכרטיסים לחצו פה

Lion King (מלך האריות): מחזמר מלך האריות הוא אחד המושקעים ביותר על בימות הווסט אנד. אולי הוא ממוקם תחת קטגוריית הילדים אבל אם אתם רוצים לראות הפקה חסרת תקדים עם תפאורה שלא מפסיקה להתחלף ולזוז לכל כיוון וריקודים עם עשרות משתתפים בתחפושות מדהימות, זה כאן. זה המחזמר המבוקש ביותר – חובה להזמין כרטיסים מראש. לכרטיסים לחצו כאן.

Wicked (וויקיד): המחזמר הכי מצליח בלונדון, כנראה כי יש בו הכל – סיפור מעניין, שירים סוחפים ותפאורה מושקעת שלא מפסיקה להפתיע. העלילה מבוססת על האגדה "הקוסם מארץ עוץ", אך הפעם מנקודת מבטן של המכשפות. לכרטיסים לחצו כאן

החדשים ביותר

Jamie (כולם מדברים על ג'יימי): מבוסס על סיפורו האמיתי של ג'יימי – ילד בן 16 שחולם להיות דראג קווין. זוכה פרס המחזמר הטוב ביותר 2018. לכרטיסים לחצו כאן

School of Rock (רוק בבית הספר): מבוסס על הסרט המצליח עם ג'ק בלאק. מוזיקאי כושל מגיע ללמד בבית ספר מפונפן ומצליח לאתגר את הילדים המחונכים עם מוסיקה. לכרטיסים לחצו כאן.

המושקעים והמתוקים

Matilda (מטילדה): סיפורה המקסים של ילדה קטנה עם כוחות גדולים. מרגש וסוחף ויותר אין מה להוסיף, פשוט לכו לראות. לכרטיסים לחצו כאן.

Mary Poppins (מרי פופינס): חייהם של ילדי משפחת בנקס עומדים להשתנות כאשר שמרטפית חדשה נוחתת על סף דלתם. לכרטיסים לחצו כאן.

המבוססים על

Les Misérables (עלובי החיים): מחזמר על פי ספרו הידוע של ויקטור הוגו, עלובי החיים. העלילה עוקבת אחר חייו של ז'אן ולז'אן שנשלח לכלא בגין גניבת כיכר לחם, בעבור ילדיה הרעבים של אחותו. זהו המחזמר הוותיק ביותר על בימות הווסט-אנד ולא לחינם – הוא מרגש, ואפילו מאוד (!). הכינו את הממחטות. לכרטיסים לחצו כאן.

בעקבות השירים

Tina (טינה טרנר המחזמר): סיפור חייה המטורף של הזמרת טינה טרנר, שהיא עצמה שותפה להפקתו. כרגע אחד מהמחזות המבוקשים ביותר בעיר – לכרטיסים מוזלים לחצו כאן

9to5 (דולי פארטון המחזמר): דולי פארטון האישה והאגדה אחראית למחזמר כייפי, קצבי, מלא שירים מוכרים ואהובים. לכרטיסים לחצו כאן

Mama Mia (מאמא מיה): עוד לפני הסרט המצליח היה המחזמר. סיפורה של נערה בחיפוש אחרי אביה האמיתי על תפאורה בהשראת האיים הקטנים של יוון והשירים הכי טובים של להקת אבבה. לכרטיסים לחצו כאן.

Thriller: מייקל ג'קסון מעולם לא נראה טוב יותר בגילומו Haydon Eshun ההורס. סיפורו הדרמטי של מלך הפופ, החל מילדותו בלהקת הג'קסונים ועד מותו ב-2009. לכרטיסים לחצו כאן.

דרמה, דרמה, דרמה

War Horse:  קשר מיוחד נרקם בין נער אנגלי וסוסו האהוב על רקע מלחמת העולם הראשונה. בובות סוסים ענקיות עולות על הבמה ומצליחות לרגש את הקהל בלי קושי.

Phantom of the opera: חוץ מפטריק סוויזי בסרט גוסט (שגם עליו כבר עשו מחזמר) רוחות רפאים הן בדרך כלל עניין מפחיד וגם המחזמר יעביר בכם צמרמורת ויספק דרמה במיטבה. כרטיסים לחצו פה.

למתקשים בשפה האנגלית

למי שסבור שיתקשה לעקוב אחר העלילה, כדאי ללכת לראות את Stomp – משהו דומה למיומנה הישראלית, אבל עצום בגודלו עם עשרות רקדנים שעושים מוזיקה ומפיקים צלילים מכל דבר שזז. לכרטיסים לחצו כאן.

 הצגות לילדים בלונדון

רבים שואלים – האם מחזות זמר בלונדון מתאימים גם לילדים ישראלים שאינם דוברי אנגלית. לצערי, התשובה היא ברוב המקרים – לא. כל מחזות הזמר נמשכים כ-3 שעות ורוב הזמן הזה, הוא לאו דווקא שירים, אלא דיאלוגים ומונולוגים ארוכים באנגלית. ילדים שאינם מבינים את השפה פשוט ישתעממו.

בנוסף – מחזות זמר בלונדון לרוב לא מאפשרים לילדים מתחת לגיל 3 להיכנס להצגה מחשש שבכי יסיח את דעתם של השחקנים על הבמה. ילדים מתחת לגיל 16 לרוב ידרשו להיות מלווים במבוגר ולא תתאפשר כניסתם לבד. הפרטים מופיעים באתר של כל מחזמר וחשוב לבדוק זאת לפני שמזמינים כרטיס!

הנה כמה המלצות להצגות לילדים בלונדון שגם ילדים צעירים שאינם דוברים אנגלית, יוכלו להינות מהם:

תיאטרון יוניקורן (Unicorn): כמעט בכל יום עולה כאן הצגה או מחזה זמר לפעוטות וילדים. ההצגות מסומנות על פי הגיל- כאלה שמתאימות לגילאי 4-0, 7-4, 12-7, 13 ומעלה. קחו בחשבון שככל שהגיל עולה, יהיו יותר דיבורים באנגלית.

תיאטרון פולקה (Polka): מי יכול לעמוד בפני הצגת המומינים או פיטר פן? הצגות איכותיות לפעוטות וילדים עד גיל 15.

עוד פרטים על – איך לקנות כרטיסים זולים למחזות זמר בלונדון?כל הפרטים בכתבה הזו

*לעדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, הצטרפו אלינו בפייסבוק*

print

:Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

85 תגובות
Inline Feedbacks
טעינת תגובות נוספות

שלום
מאיפה אוספים כרטיסים שמזמינים באתר שהמלצת ל book of mormons?
באתר כתוב box office מה זה והאם אתה יודע אם יש אפשות לשליחה למייל
והדפסה עצמאית בבית?

תודה
איריס

אם אני קונה את הטרוולכארד אבל מזמינה כרטיסים מראש למלך האריות ,איך אני מקבלת את ההטבה של 1+1?
צריך לשלם על הכרטיסים מראש באתר.

היי אני והבן שלי טסים ללונדון בכריסמס. את יודעת על מסעדות פתוחות בערב הכריסמס?

היי, אתר מאוד מושקע!
אני מגיעה ככל הנראה בשבוע הבא ללונדון (25.10-30.10) רציתי לשאול אם יש אפשרות לקנות כרטיסים למחזות זמר במקום והאם זה זול יותר.
והאם שם תופס הטרוולכארד בהטבה של 1+1.

נוסעים עם בת 16, הדוברת אנגלית טובה.
אילו מחזות זמר מומלצים לגילה מבין: מתילדה, The Book of Mormons, ממפיס, אלדין? על מה היית ממליצה במיוחד?

1 6 7 8

מאמרים אחרונים באתר...

מאמרים אחרונים באתר...